Nekad lexy | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexy

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: Lexylul#2572

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff tidigare på andra servrar för länge sedan och var ganska duktig jag kan många olika commandon och kan reeglerna då jag läst de många gåner jag är en stabil staff och vill hjälpa till på servern unive t.ex ta bort alla som lallar och kanske om dom visar en bättre seriösare rp samt mognare person kan man ge 1 andra chans hjälpa de personer som faktiskt vill rpa bra på servern och kunna få rden roliga stunden alla förtjänar och jag kommer rpa lite gran men inte mycket då kommer spendera all min tid på att hjälpa till på servern och göra en rolig stund för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De finns ett viss antal lallare och folk som inte tar rpn på den seriösa rpn som faktiskt borde finnas på servern och samt alla kriminella eller många som inte kan reglerna då de händer hela tiden fear rp samt shoot on sight samt massa andra olika regel brott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? man kan t.ex specca på piren och se vilka som lallar och hålla koll på de personer som faktiskt förstör rpn och sen ge dom återgärder och håller bra koll de där me kriminella så speccar mman runt olika krim personer och så ser man vilka personer som gör regel brott och ofta va aktiv i support

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att man är proffesionell i sitt arbete så att folk fattar att man är seriös när man berättar saker för dem. Om man är en lallig staff så kommer ingen att lyssna på en och fortsätta hålla på att göra en massa dumheter som ingen tycker om så det gäller att man sätter ner foten och visar vart skåpet ska stå så att folk lyssnar och verkligen tar in det som man säger till dem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? De är en del skola men de klarar jag av efter kl 17 är jag aktiv fram till cirka 23 och sen helger är jag så aktiv jag kan så länge de inte är familje grejer otroligt viktigt lägga ned tid på jobbet som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? detta konto sedan september 2022 men annat konto ännu tidigare som jag spela med min bror på

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja spelat andra servrar innan vart högt upp satt och fick många bra kommentarer om mig och andra staff tyckte jag var trevlig och hoppas de blir samma på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej .
 
Nekad Visar ej aktivitet i sin Ansökan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top