Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad heter du på discord? Lexylul#2572
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2009
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig vilja bli Medlemskap Ansvarig är att jag vill kunna hjälpa fler folk att Komma med och bli en del av Unive.Jag har spelat på unive cirka 2 år men på annat konto vill hjärna kunna hjälpa till Staff-teamet med att göra detta job.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo ni ska välja mig för jag kommer kunna göra detta bra och försöka få fler folk bli en del av unive då jag är trevlig,har tålamod,svarar alla PM och så många ansökningar jag kan
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? t.ex om jag drar in någon för intervju så kan man börja med säga hejsan är du redo för att ta en snabb intervju och bara vara trevlig hela tiden samt prata i en lung ton.
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja att vara medlem gör det roligaren för rpn på server då man kan skaffa job gå på frit runt veta att man är en del av unive liksom mer alternativ IG och man är rädd att tappa medlem rollen så rpn blir högre.Fast tyvär blir den inte alltid högre men de är deras fel att dom gör fel saker.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser krav som medlem är ha bra rolig rp kunna grundregler Hyfsat kompetenta en bra utvecklad ansökan.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till jag ger alla en chans att bli medlem samt Ta hand om medlemmarna på servern Ta intervju ha koll i väntrum å det skicka ut när man tar intervju.
Hur ser din aktivitetet ut? Under skola -Utan för servern så Vaknar jag 07:00 senare fixar mig allt sånt går till skolan vid 08:00 och efter det går till skolan till 16:00 efter det vid 17:00 går till gymmet senare vid 19:00 går in på servern och spelar om jag inte går till gym kommer jag in på servern vid 16:30 och så kör jag och har en bra stund på servern me massa folk senare vid 22 stänger jag av för dagen och gör läxor och skit senare på helgen då spelar jag från 14:00 till 06 men brukar ta en liten pause imellan så man ite sitter inne hela tiden är hyfsat aktiv och spelar mycket.......Under sommarlov-Vaknar 07:00 går t sommarjob senare kl 17 typ går jag hem spelar från 18 till 04 pausar imellan för äta å ba ta de lungt.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Mitt mål är att bli helper eller högre i staff-teamet
Vad heter du på discord? Lexylul#2572
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2009
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig vilja bli Medlemskap Ansvarig är att jag vill kunna hjälpa fler folk att Komma med och bli en del av Unive.Jag har spelat på unive cirka 2 år men på annat konto vill hjärna kunna hjälpa till Staff-teamet med att göra detta job.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo ni ska välja mig för jag kommer kunna göra detta bra och försöka få fler folk bli en del av unive då jag är trevlig,har tålamod,svarar alla PM och så många ansökningar jag kan
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? t.ex om jag drar in någon för intervju så kan man börja med säga hejsan är du redo för att ta en snabb intervju och bara vara trevlig hela tiden samt prata i en lung ton.
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja att vara medlem gör det roligaren för rpn på server då man kan skaffa job gå på frit runt veta att man är en del av unive liksom mer alternativ IG och man är rädd att tappa medlem rollen så rpn blir högre.Fast tyvär blir den inte alltid högre men de är deras fel att dom gör fel saker.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser krav som medlem är ha bra rolig rp kunna grundregler Hyfsat kompetenta en bra utvecklad ansökan.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till jag ger alla en chans att bli medlem samt Ta hand om medlemmarna på servern Ta intervju ha koll i väntrum å det skicka ut när man tar intervju.
Hur ser din aktivitetet ut? Under skola -Utan för servern så Vaknar jag 07:00 senare fixar mig allt sånt går till skolan vid 08:00 och efter det går till skolan till 16:00 efter det vid 17:00 går till gymmet senare vid 19:00 går in på servern och spelar om jag inte går till gym kommer jag in på servern vid 16:30 och så kör jag och har en bra stund på servern me massa folk senare vid 22 stänger jag av för dagen och gör läxor och skit senare på helgen då spelar jag från 14:00 till 06 men brukar ta en liten pause imellan så man ite sitter inne hela tiden är hyfsat aktiv och spelar mycket.......Under sommarlov-Vaknar 07:00 går t sommarjob senare kl 17 typ går jag hem spelar från 18 till 04 pausar imellan för äta å ba ta de lungt.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Mitt mål är att bli helper eller högre i staff-teamet