Nekad lexus04 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lexus04

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198415646142

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexis Ribordy Sjöberg

Vad är ditt discord namn? lexus04#8848

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 27årig man som haft det tufft i livet. han fick namnet Bert Nilson som barn men hatade namnet från dagen han fick höra det. Bert Nilson har haft en svår uppväxt då hans pappa var våldsam och han hamnade i fel kompisgäng som tonåring. i grund och botten är Bert en underbar människa som brukade jobba på post nord men efter ett par olyckliga händelser blev han sparkad och behövde hitta ett nytt sätt att försörja sig själv på. Han blev upphittad en dag av en grabb som gick med namnet Bambo. han hjälpte Bert att komma upp på hans fötter igen men för en kostnad. Bert blev tvungen att lyda Bambo då han sted i skuld till honom sedan han fick hjälp. Bert har blivit en lagbrytare varken han vill det eller inte fastän han ite ser sig själv som en kriminell. Berts intressen är dykning. när han var yngre såg han klassiska filmer som the Deep blue och blev förälskad i det biologiska livet i havet, och de underbara korallreven. Bert är en lite osäker pojk i en vuxens kropp. då han innerst inne inte är den kriminella lagbrytaren men blivit det under hans tuffa år.

Varför ska just du bli whitelistad? jag träffade ett par personer som ville rekrytera mig till ett kriminellt gäng men jag kunde inte tacka jag då jag inte är WL än. har blivit nära vänner med dessa personerna i spelet nu och skulle älska joina dem i deras brödraskap. det skulle vara intressant att vara en taxichaufför då jag märkt att det behövs finnas fler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är den ända serven jag har hittat mig själv på. med en bra mängd spelare som gör så att det alltid händer något.

Hur hittade du Unive? genom en vän som tipsade mig. han visade mig fivem och unive och jag blev direkt förälskad i rp serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? i förstahand älskar jag tanken om att leva mig in i en annan persons liv. att kunna göra det som jag inte jort själv i det riktiga livet. älskar interaktionerna man har med olika spelare varken de är snälla eller onda

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope, bara Unive

Tillbaka