Nekad lexus04 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexus04

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415646142/

Ditt Hex-ID: 11000011b248dbe

Vad är din discord tagg? lexus04#8848

Vem var det som bannade dig? JOJO abraham

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: grov sunförnuft siktar med jaktvapen inne i fängelset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag siktade med ett vapen då jag ej fick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb i fängelset började slå mig för ingen anlidning så jag sprang iväg för att skydda mig. han gick efter mig och sedan hotade jag honom att komma närmare för jag ej ville dö

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att bannen var överdriven då jag bara försökte skydda mig och sköt inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc, har nu puch to talk på så jag bara snackar när jag vill så att jag altid RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hota honom skulle vara en bra början men ochså inte sätta mig i sådana konflikter genom att inte RP att jag är med i ett gang i fängälset

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att aldrig ta fram mitt jaktvapen och aldrig hota någon med vapen eller föremål

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka