Nekad lexoy | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexoy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lexoy200000/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincenth Lovlid

Vad är ditt discord namn? ★lexoy★#7485

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Palle Larsson han är 41 år (1980-01-02) kommer från en by som heter äng där bodde det ca 200 Pers,
han fick allas Telefon nummer som bodde i äng sin mamma bor i Skåne och hans pappa bor i Småland,
han är intressen om bilar där i äng så fanns det bara gamla bilar så ser han sport bilar varje dag.
han bli arg lätt för lite saker men ingen bryr sig, hans mamma har en Volvo PV4 (1927-1929) som inte är fin
säger Palle men hans mamma vill inte byta. pappa och mamma är sambos träffas en vecka bara Palle är arg på pappa
så han bor hos sin mamma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag känner att jag kommer kunna ha ännu mer kul på servern och få helt enkelt fler möjligheter. Sen tycker jag också staffen är väldigt bra på servern, det är alltid en väldigt hög rp nivå också. Jag känner också att jag kommer kunna bidra med en hög rp nivå och helt enkelt få en bättre rp känsla. Och få mer möjligheter med WL jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket sköna och roliga personer och det är många som spelar. Det är också mycket som händer. Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.

Hur hittade du Unive? jag kollarde på twitch och hittade en stream så kollade jag på den streamen runt två-tre dagar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra RP både för mig och för andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att göra det riktigt kul för mig och för andra och ge ett gott skratt till alla. Det skulle också ha varit kul om dom flesta skulle veta vem man är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka