Nekad Lexor | Beslut Överklagan [Rymme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lexor

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
6
Ditt discord namn: cfx.cloz

Ditt Hex-ID: steam:11000016dcc2558

Vad för typ av beslut gäller det? c-logg

Vem/vilka tog beslutet? rymme.

Varför tror du själv att beslutet togs? de valde ta detta beslut för att det såg ut som clogg enligt dem

Hur är beslutet felaktigt? jag hade precis köpt krim inne på servern för jag tänkte rp med mina vänner och jag gick in ig för träffa lite nya folk och sånt min vän gav mig en pistol så jag iaf skulle ha någon 1 runt 1 timme efter så hade jag ett tåg som jag var tyvungen och ta så jag sa till min vän att han inte skulle göra något dåligt att hammna i en skott lossning eller något så medans han åkte runt i hans bil så kläde jag på mig för att vara redo för att dra och sedan drog jag till min dator och jag såg inte direkt något hände ig men tydligen så var det en skottlossning bakom och jag såg ingen rikta eller något så jag såg inte direkt något fel asså för mig vara det som jag var afk och min vän och efter typ 10 min så får jag ett pm om jag kunnde hoppa krim support men jag kunde ej det för jag satt på tåget och efter jag kom till min farsa och allt och gick in på datorn så såg jag att jag hade blivit bannad för c-logg alla roller indragna och sånt. och jag tycker detta är felaktigt för liksom jag han vara ig i 1 timme och folk hade ju inte direkt någon anledning att skjuta mot mig om dem gjorde de eller att råna så jag tycker det ser ut som ett fel men visst jag kanske skulle passat min tid bättre och inte kanske vara ig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1457026697202372731/1457115883095855348/image.png?ex=695ad46a&is=695982ea&hm=e682e1fb92c789a162e74138e71a35a71a45fce407fecf56877fa589d74dadb6&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka