Accepterad Lexion | Medlem ansökning [GUZZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lexion

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Vad är ditt discord namn? Lexion#8604

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Billy Johansson och han kommer att vara 21 år gammal Billy kommer från en fattig familj där hans mamma + pappa var båda missbrukare och alkoholister hans pappa dog när han va 17 och mamma dog när han va 20 hela sitt liv har han haft negativ inflytande och han har alltid haft kriminella inriktningar då hans mamma och pappa dog då han känner att han inte har något att förlora han bodde i staden XR men har nu flyttat ut och letar efter en ny stad förhoppningsvis Unive

Min karaktär kommer att vara väldigt mystisk intressant och glädjespridare när de väl gäller han kommer även att ha stiliga kläder och han drar sig mest till motorcyklar och bilar han kommer att göra allt han kan för att hitta ett umgänge i staden Unive hans framtida planer är att hitta ett gäng / starta upp ett motorcykel klubb då han är en motorcykel entusiast han vet hur han ska hantera sina känslor och sin attityd när de kommer till polisen han är väldigt erfaren i tidigare staden

Extra information: Jag är väldigt seriös rpare och jag kommer att bidra med jätte bra långdragna scenarion som hela denna ansökan har jag skrivit själv för att visa att man är seriös jag har spelat FiveM sen 2019 så jag känner till reglerna och hur det fungerar jag har bra mic vilket innebär att min karaktärs röst kommer att höras bättre och det kan låta bättre för andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, väldigt seriös rp, och roliga långdragna scenarion där både parterna ska ha roligt
Jag kan lätt anpassa mig till olika rp nivåer / miljöer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda ska vinna scenarion lika för alla och båda parterna ska ha roligt

Hur hittade du Unive? Via en vän

Tillbaka