Inaktuell LeX03 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeX03

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Altin

Ditt discordnamn: l.ldtbl.l

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2003

Varför ska just du bli staff? Har varit staff på 6-7 olika servrar, jag har erfarenhet har också varit del ägare på en annan server,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allt funkar som det ska men det är inget fel med att ha fler hjälpare, som kan hjälp när hjälpen behövs

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? du kan alltid fråga någon annan som har mer erfarenhet en dig på unive, eller skriva och fråga någon I staff chat om ovana problem

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är alltid viktigt att vara seriöst när du hjälper någon eftersom du visar hur en staff ska vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag väljer mina egna jobb tider, så kommer ha tid med både och, gör inte så mycket om dagarna, är vaken mycket på kvällen och dagen,

Hur länge har du spelat på Unive? 1månad tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på ett par servers, managmet/staff team och massa annat, varit staff på 6/7 olika servers.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är ganska bra med regler och support/donation tickets, jag tror att jag hade passat bra på dom områderna,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka