Accepterad lewandersebbe | Medlem ansökning (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lewandersebbe

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? 1gorilan#3639

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2000

Berätta om din karaktär. mohamed växte upp i en storstad, båda föräldrarna var alkolister och mohamed fick sällan lugna kvällar hemma. När kvällarna blev lugnare så brukade Mohamed lyssna på musik. När Mohamed lyssnade på musik så blev han avslappnad och slutade tönka på det dåliga. Men efter det lugna blev det dåligt igen. mohameds pappa ahmed var påverkad varje kväll och Mohamed var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Mohamed. Under dagarna i skolan hade Mohamed det mycket tufft det var sällan Mohameds kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Mohamed spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. ahmed slog Mohamed så mycket att Mohamed blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Mohamed överlevde mardrömsnatten. En vecka efter det så bestämde sig Mohamed att flytta hemifrån. Han flyttade in i en gammal lägenhet. Lägenheten var endast 35 kvadratmeter och Mohamed sovde mest under dagarna. En dag så ringde det på Mohamed mobil. Dem sa att han blev erbjuden att jobba på meco. Mohamed blev jätte glad och accepterade offret. Efter det så var hans liv bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra till en mer social rp och seriös rp nivå samt att jag kommer försöka få andra att kunna få en del av den rp nivån som jag strävar efter på en server och så vet jag sen innan att 320 vill att servern ska kunna ha en rolig rp men seriös rp nivå på samma gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall någon kanske rånar mig och säger till mig att hålla upp händera eller sitta ner så gör jag som han säger och springer inte därifrån! Då tycker jag att jag inte vann scenariot men ändå roleplayade det bra!

Hur hittade du Unive? jag hitta det från en kompis som rekommendera denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka