Nekad Levis420 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levis420

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Levis Andersson

Vad är ditt discord namn? Jimmah#8121

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hasse karlsson och är 19 år, född 2002 i februari. Han var uppväxt i en fattig familj där pappan var sjuk och mamman fick jobba dubbla jobb för att kunna försörja familjen. I familjen fanns också hasses lillebror och lillasyster som han fick hjälpa till att ta hand om. Han missade mycket i skolan och fick kämpa mer än alla andra för att bli godkänd och klara sig. I gymnasiet fick han ett jobb på en bilfirma så att han också kunde tjäna pengar och hjälpa sin familj så hans mamma kunde gå tillbaka till ett jobb och få mer tid till att ta hand om familjen. Under denna tid blev också hans pappa bättre, han blev fri från sin sjukdom och kunde gå tillbaka att jobba litegrann. Detta gjorde att hasse kunde fokusera mer på skolan. I skolan gick hasse med i baseball-laget, han tränade tidigt varje morgon och blev lagets stjärna. Hans favoritposition vad att spela som slagman. hasse tycker om känslan att slå en homerun och få poäng för laget då han känner sig mycket uppskattad. Att göra något bra för andra var något han lärde sig i familjen och det har han nytta av när han spelar baseball i ett lag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att förbättra den med min brillianta RP:nivå. Skapa roliga scenarion för både mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario betyder att alla som är med i scenario har roligt och ingen blir ledsen eller sur efter scenario. T.ex om jag bär ett vapen på mig som jag har jobbat hårt för att få och sedan blir jag gissla i ett butiksrån och om jag sköter mig så kommer jag få tillbaka mitt vapen.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar brukade snacka om det så jag ville också prova så jag laddade hem FiveM och tog Unive som dom spelade på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka