Nekad Levis420 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levis420

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Bror Albin

Ditt discordnamn: Jimmah#8121

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Kära Unive,

Jag skriver för att ansöka om en position som Staff på er institution. Jag är mycket intresserad av att arbeta på Unive på grund av dess högkvalitativa undervisningsprogram och ledande position inom akademisk forskning. Jag är övertygad om att jag skulle vara en tillgång till ert team på grund av mina unika egenskaper och erfarenheter.
Som en erfaren akademiker har jag en gedigen akademisk bakgrund med en doktorsexamen i mitt område och flera års erfarenhet av att undervisa på högre nivå. Jag har också en stark forskningsbakgrund, med flera publikationer i ledande tidskrifter inom mitt område. Min erfarenhet av forskning och undervisning kommer att göra mig till en utmärkt kandidat för en Staff position på Unive.
Jag har också en stark arbetsmoral och en förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i grupp. Jag trivs med att samarbeta med andra och jag har en utmärkt kommunikationsförmåga. Jag är också mycket organiserad och har erfarenhet av att hantera flera projekt samtidigt, vilket skulle göra mig till en värdefull tillgång i ert team.
Jag har också en passion för att stödja studenter i sin utveckling och jag har alltid försökt att skapa en positiv och inkluderande lärandemiljö. Jag tror att min erfarenhet av att mentorera och handleda studenter kommer att göra mig till en viktig medlem i Unive.
Sammanfattningsvis är jag en erfaren, organiserad och passionerad akademiker med en stark arbetsmoral och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Jag är övertygad om att jag skulle vara en tillgång till Unives team, och jag ser fram emot möjligheten att diskutera min ansökan ytterligare.
Tack för att ni tagit er tid att överväga min ansökan.
Med vänliga hälsningar,
Bror Albin
Jag vill väldigt gärna hjälpa er på Unive Roleplay för att jag är människokär och vet hur man bemöter sina kunder på ett bra vis. Min RP är väldigt mogen tanke på att jag spelat här snart i 1år. Jag är god och trevlig människa och kan allt.
/sqlban (id) (tid) (aledning)
/spec: Lista med spelare man kan spec
/unfreeze (id) Gör så att spelaren kan röra på sig
/ooc: Skriver i ooc chatten så att alla ser
/sv: Skriver i servervakt chatten så alla servervakter ser
/sc: Skriver i staff chatten så alla staffs ser
/skin (id): Ger spelaren skin så den kan ändra sin karaktär
/spec (id): Specca en specifik person
/spec off: Man slutar specca en spelare
/tpm: Teleportar till destinationen man har satt ut på kartan
/goto (id) Teleportar till personen
/bring (id) Teleportar den personen till dig
/freeze (id) Gör så att spelaren står still
/toggleid (id) Gör så att man ser spelarnas id:n
/togglename: Gör så att man ser spelarnas steamnamn + id:n
/dv: Tar bort bilen man är vid
/dv (radie) Tar bort bilar i ett visst område
/revive (id) Upplivar den personen
/kick (id) (anledning): Kickar den personen
/svban (id) (anledning): Servervakt bannar personen i 60 minuter
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar personen en längre period
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning) Bannar personen när den inte är inne
/sqlunban (hexid) Unbannar personen
/sqlbanhistory (steamnamn) Ser om personen har tidigare bans
/clearinventory (id) Rensar spelarens inventory
/setjob (id) (jobb): Ger personen ett jobb
/pm (id) Skriver privat pm till personen
/giveitem (id) Ger peronen ett item
/addkey (id) (nyckel) Ger personen den valda nyckeln
/v (fordonsnamn) Spawnar fram ett fordon
/reports Får upp en lista med reports som har kommit in

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar 16-23:00
Helger 13-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 1år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit högt uppsat på både ortenwave och Pingeuin Roleplay. Så jag har väldigt bra staff koll.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst Kriminell ansvarig, rp ansvarig och bara en support som hjälper alla om allting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka