Nekad Levidencoola | Medlem ansökning [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levidencoola

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? Levi#7774

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilhelm och är 23 och är singel och bor själv i en lägenhet hans pappa dog när han var 16 så han har bott med sin mamma typ de senaste åren han har många vänner och han brukar vara med dom ofta och han har många känslor han brukar vara ganska tuff men på riktigt är han ganska rädd och snäll som person han har en hund som heter Oskar och det är hans bästa vän han bor i en lägenhet i Uppsala där han pluggar till läkare och han satsar på att jobba på det då han har ett stort intresse för det han är intresserad av sporter och att laga mat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och seriös rp som många kan lära sig av jag kommer inte lalla och sånt som några gör utan jag kommer va med en bra community och ha en bra rp som alla ska ha och många ska lära sig av

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna förlora ett scenario jag kan ta ett exempel tex du blir stannad av polisen istället för att ha en bra och social rp så åker du därifrån direkt bara för du har ett vapen på dig det är inte en bra rp och är inte kul för motparten

Hur hittade du Unive? En kompis sa att jag skulle börja och har kört här och rpar sjukvårdare innan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka