Accepterad Levi1234 | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi1234

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? Levi_13kr

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rolf han är 23 år gammal och bor i en lägenhet på västra kusten i Småland han har haft en okej uppväxt med separerade mamma och pappa han har 1 syster och en storebror han har haft en bra uppväxt med många vänner och trevliga stunder nu bor han hemma i sin lägenhet med sin hund yra och han har en flickvän som heter Berit han är förälskad i Berit han brukar tänka på henne när han ska somna men men hans uppväxt var bra och han var mycket framgångsrik Rolf är en snäll positiv och social kille han är väldigt pratglad och kan skapa roliga och intressanta stunder med sin familj han har flera vänner och han är inte så lättkränkt han är omtänksam om sina nära och kära och han tänker väldigt mycket på sin och andras känslor och mående Rolf gymmar mycket med sina kompisar han tycker det är roligt och det är en stund där han kan släppa allt och hade det roligt samt ta en lugn stund han hund heter som sagt heter yra är en whelsh och är väldigt mysig han älskar yra det är hans bästa kompis han har roliga och spännande promenader varje dag med henne och det är en perfektion i hans liv det var det mesta med min karaktär och hans uppväxt och hur han mår och är som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga sociala och bra rp mässiga scenarion med vänner och andra jag kan bidra med ett gott exempel till servern och andra spelare och andra jag kan bidra med att alla får det roligt och att alla följer regler och att alla ska ha det roligt i ett scenario och som sagt kan jag bidra med social rp och bra regelmässig rp till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man båda parterna i ett scenario ska ha det roligt och att de ska vars fair tillexempel om en polis stoppar en och man istället för att stanna gassar där ifrån i hög hastighet istället för att prata det är inte social rp och det är inte roligt för någon part i ett scenario alls utan det är bara tråkigt och brist på social rp det är inte kul nånstans och en sådan rp strävar man inte efter på en server

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex rdm vdm sunt förnuft fail rp Power gaming Power gaming2 vip bait nlr och så vidare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive och andra serverar i snart 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag är en trevlig och omtänksam person som kommer bidra med mycket skoj på servern!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka