Nekad Levi1234 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi1234

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? Levi_13kr

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär har nyss fyllt 18 och har ett stort intresse för bilar och fotboll. Min karaktär har mycket känslor men är fortfarande tuff men ändå snäll mot andra i samhället och har lätt för att skaffa nya vänner. Slutligen är min karaktär en person som tror på att ha roligt och njuta av livet. Min karaktär tycker om att skratta och ha kul med vänner och familj. Därför tror min karaktär att det är viktigt att inte ta saker för allvarligt och att ha en positiv inställning till livet. min karaktär är en person som alltid har varit intresserad av att lära sig nya saker och utforska världen runt sig. Min karaktär gillar att träffa nya människor och att ha meningsfulla samtal. Min karaktär tror att det är viktigt att lyssna på andra och försöka förstå deras perspektiv. Min karaktär är också en mycket empatisk person och bryr mig om andra människors välbefinnande i samhället. För att tillägga Min karaktär älskar verkligen polis bilar och Volvo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga unika och sociala scenarion som är långa och väl utvecklade och med en bra rp jag kan bidra med en bättre rp på servern och ett bättre föredöme och insperera fler personer att rpa med en bra rp och jag kan som sagt bidra med en rolig social seriös rp med personer på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinning och makt i ett scenario tillexempel en polis stoppar en för att ha kört fort så kör man iväg istället för att stanna och prata med polisen och ha det socialt för om man ej pratar så blir det tråkigt för motparten och det blir ingen bra rp alls på servern då det inte är en rp man vill ha på sin server

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm vdm suntförnuft och Powergaming Powergaming2 och fler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat i 2 år ungefär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h.

Du får ansöka igen imorgon 12:30. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka