Accepterad Levi1234 | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi1234

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? Levi#7774

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Isak och kommer från Sverige hans pappa kommer ifrån Finland och sin mamma från sverige Isak är 20 år och bor i en lägenhet i Norrköping där han bor med sin hund Rio han är singel och spelar fotboll han jobbar som lärare och fotbolls tränare han gillar att laga mat och vara med vänner han pluggar till mäklare och tänker satsa på det Isak har många vänner och gillar att va med de Isak gillar att bada och resa runt i värden han har nyligen bokat en resa till Spanien och ska bo på ett lyxigt hotell där han ska åka ditt med sin bästa kompis Alexander de ska vara där i 2 veckor och ha det kul. När isak var liten så bodde de i uppsalla där de bodde i en villa i ett litet område Isak har redan sen liten varit intresserad av fotboll men har börjat tappat suget och därför försöker testa på något nytt då han vill vara en ny person Isak har ljust hår och bruna ögon isak gillar även att träna mycket med vänner då det är kul och utmanande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och seriös rp då jag alltid har och kommer ha en bra rp och seriös jag kommer komma med många unika scenarion med vänner och kommer försöka ha så roligt och bra rp som möjligt här då det är mycket roligare att spa seriöst och ha kul en att bara lalla så jag kommer satttsa på en unik och seriös rp här på unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rp för att andra ska ha roligt i ett scenario kan ge ett exempel tex en polis stannar dig och istället för att stanna klr du där ifrån på direkten och lite scenare krokar du bilen och för att tex inte förlora sitt vapen så skjuter du polisen för att du är rädd om sitt vapen och pengar så detta är då inte rolig alls för båda parterna då om någons skule göra detta som kriminell och jag e polis skulle det vara jätte tråkigt då det är trist att se att det händer och bara inte orkar med folk som har en så stor win rp hela tiden

Hur hittade du Unive? KOmpisar sa att jag skullle börja här och jag har kört på unive förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka