Nekad Levi1234 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi1234

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Ditt discord namn: Levi_13kr

Ditt Hex-ID: steam:11000015bc0b26b

Vad för typ av beslut gäller det? En avstänging i 10 dagar för suntförnuft och dragen krim roll samt medlem

Vem/vilka tog beslutet? avzo samt hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Bra fråga detta kan vara det värsta beslutet jag någonsin sätt på hela min spel tid på unive förstår verkligen inte alls hur dom tänker känns bara att dom bannar än för dom tycker det är kul det är ju helt stört

Hur är beslutet felaktigt? Jag sköt ner en personen som höll på att kidnapa min kompis som är med i samma gäng som mig då sköt jag den personen i huvudet eftersom jag försökte rädda min väns liv sen kommer en annan personen som försökte kidnappa mig och då börjar jag rikta mot honom och efter det så börjar han rikta mot mig då väljer jag såklart att skjuta mot den personen och detta e ju helt galet hur detta e indragen krim och permanent ban det är verkligen det sjukaste jag sätt på ett väldigt bra tag förstår verkligen inte alls hur dom tänker och det är sjukt hur det är en p ban och indragen krim roll och sen är deklart man skjuter någon om en person försöker kidnappa en vän det gör alla kriminella i verkligheten samt poliser och i många fall nästan alla i unive så det är verkligen helt sjukt hur detta ens hände hur jag blev bannad staffsen visste inte ens själva vad dom skulle säga när jag förklarade hur det är dom vill bara banna för att banna och det är helt galet för jag lägger inte pengar på en krim roll för att dessa löjliga sakerna ska ske dessa staffsen vet inte i detta tillfället vad de ens håller på med..............

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://limewire.com/d/pfWc5#gROG9b68SH

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka