Accepterad Levi | Medlem ansökning [sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? levi05452

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Andersson 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Peter kommer från en stökig stad med mycket kriminalitet men Peter va inte som alla andra utan han var på den rätta sidan på polisens sida och hon hjälpte till med att bekämpa dem kriminella. Men nu är Peter trött på kriminaliteten så han vill stoppa alla brott och göra sverige fint.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina framtidsplaner är att kunna resa världen runt och att kunna ha det så roligt o skaffa vänner. Min karaktär ska ansöka till polisen och därför tänker han inte göra ngt kriminellt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion. Unive verkar som en bra stad med seriösa rp scenarion vilket lockade mig hit.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man t.ex ska låta den andra personen också vinna men inte göra göra så att det syns när man låter den vinna. Utan man ska göra så att det blir 50/50 chans att man vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte. Men jag har väldigt mycket erfarenhet av rp så jag tänkte gå med i denna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel Copbait är om man framkallar polisen så det blir snutjag, Rdm är om man skadar någon utan anledning, Vdm är om man använder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer bidra bra till rp och skapa bra scenarios i olika lägen! Tack för att ni finns och hjälper mig att göra en ansökan

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka