Nekad Levi | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? levi05452

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Andersson, 27 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Peter är en lugn och eftertänksam person som möter andra med värme och respekt, som hellre lyssnar än pratar för mycket och som tar ansvar för sina handlingar. Han är pålitlig och lojal, någon som finns kvar även när saker blir svåra, och han försöker alltid göra det rätta utan att söka uppmärksamhet eller beröm.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter har vuxit upp i en vanlig miljö där trygghet, ansvar och respekt för andra alltid varit viktigt. Han har lärt sig tidigt att arbeta hårt, hjälpa till och inte ge upp när något känns svårt. Hans bakgrund har gjort honom jordnära och realistisk, men också hoppfull inför livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och trovärdig RP där jag spelar min karaktär konsekvent och realistiskt. Jag respekterar regler, andra spelares RP och försöker alltid skapa situationer som är roliga och utvecklande för alla inblandade. Jag är lugn i mitt spel, undviker onödiga konflikter och fokuserar på långsiktig RP med relationer, bakgrund och konsekvenser som känns äkta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan att man ibland låter motparten lyckas om det gör RP-situationen bättre och mer trovärdig. Man prioriterar berättelsen, spänningen och allas upplevelse framför egen fördel, och accepterar utgångar som utvecklar karaktärer och relationer även om det går emot ens egen karaktär i stunden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag ser till att alltid följa dem för att RP ska vara roligt, rättvist och trovärdigt för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respektera andra spelare – ingen trakassering, diskriminering eller personlig attack. Spela enligt karaktär – agera konsekvent med din karaktärs personlighet och bakgrund. Metagaming och powergaming är förbjudet – man får inte använda information som ens karaktär inte vet, eller tvinga andra spelares handlingar. Följ scenarier och event – delta utan att sabotera eller bryta storyn. Respektera beslut från admins/GM – deras ord är slutgiltiga under RP-situationer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Tack för att du läser denna ansökan, denna tog väldigt lång tid att göra med alla utvecklade och långa meningar.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka