Accepterad leverpojken | Ban överklagan [Mr Duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leverpojken

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179978948/

Ditt Hex-ID: 110000148b358c4

Vad är din discord tagg? Martinsson#7936

Vem var det som bannade dig? micke

Hur lång tid var din ban? 6 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad för lall vilket jag inte borde vara för att jag gjorde inget för att bli bannad för lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag fick bann pågrund av att jag slog en kille på skoj först sen tog han fram ett baseboll trä och slog ner mig sen när jag kom upp var han lite längre bort och då sprang jag dit och slog ner han och råkade sparka han när han låg ner och det var dåligt av mig och jag ångrar de för att jag älskar att spela på denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade vid min polares traktor och så kom de fram en kille med sin bil och ställde den precis framför min bil och jag skulle dra och jobba för de va en som ville försäkra sin bil och jag jobbar på trygg-hansa, iallafall så ville inte han flytta på sin bil och då så hoppade jag och han ut ur våra bilar och började snacka lite och så sa han att han skulle slå mig med ett basebollträ som han tog fram och då så slog jag han först på skoj för att inte bli nerslagen av ett baseboll trä och sen så råkade jag trycka en gång för mycket på musen och så råkade jag sparka han när han låg ner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså både ja och nej. jag tycker inte att jag borde bli bannad för lall på grund av det utan en annan bann som jag inte kommer på va den heter just nu, men tycker ändå att de va lite lalligt av mig eftersom jag slog han på skoj men sen när de vart seriösare så tycker jag inte de

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare för att jag försöker sköta mig så mycket de går

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat, antingen hade jag kunnat låta allt och ignorera honom tills han valde att flytta själv eller så hade jag kunnat gått till ett garage som var nära och plockat ut en ny bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen, är inte en sån person som bara slåss men vi båda drev lite med varann med rösterna och då så skulle jag bara skoj och slå en gång vilket var väldigt dumt så ja jag har lärt mig efter min första bann för är egentligen inte den personen som vill hamna i bråk för att jag vill inte bli bannad för att jag älskar att spela på denna server och vill alltid kunna spela och jobba på mitt jobb

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka