Accepterad Levant6937 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levant6937

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lavente

Vad är ditt discord namn? levant6937

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer utgå från en ungdom som heter Levant, han är 17 år och bor ihop med sina bröder, Levant har 2 storebröder, När Levant var liten så flyttade bröderna ut och tog sig tillsammans med sig Levant, anledningen till varför fick han aldrig svar på. Under Levants ungdom så har han vart mycket utanför de andras liv, han har alltid vart mestadels för sig själv och inte riktigt med i vad som händer och inte, hans bröder var mycket ute och knappt hemma, men Levant tänkte inte så mycket angående de just då, han satt mest för sig själv och lyssna på musik, musik är något som räddat Levants liv, det är de bästa som finns, det får han att inte känna sig själv, men den musiken han lyssnade på vad inte så särskilt vänlig, låtarna handlade om kriminallitet, efter Levant åldrades så började han koppla lite med vad sina bröder gjorde, ute sent på kvällar och allting går runt med kontanter mm.

En dag så kände Levant sig mogen nog att skälla på sina bröder och om vad dom håller på med. Utan att veta något så anklagade Levant sina egna bröder för massor av kriminallitet, anklagade dom för att hålla på med droghandel mm. Brödernas svar till detta var "Du är inte tillräckligt gammal". Denna perioden så var Levant endast 14 år och trodde han visste men egentligen inte. Detta fick Levant att bli väldigt orolig varje natt och dag, fick knappast någon sömn och låg uppe hela natten och lyssnade på musik och höll sina fingrar i kors för att hoppas att dom faktiskt kommer hem.

Eftersom Levants bröder endast ignorerade Levant när han försökt prata med dom så var det inte så mycket mer än så.

Som alla andra nätter Levant stanna uppe så var det en natt som inte var som dom andra. Levant hörde knack på deras dörr kl 01:13. Levant var medveten om att sina bröder aldrig kom hem den kvällen, första tanken för Levant var att det kanske var sina bröder, men sedan så kom han på att dom aldrig skulle knackat, utan dom skulle endast gå in. Då började Levant bli orolig och väldigt rädd. När Levant öppnar dörren så ser han att det är hans bröders vän Makavelli. Makavelli brukade alltid hämta upp Levants bröder, och ursäkten för vart bröderna var så sa dom alltid att dom var hemma hos Makavelli.

När Levant öppnade dörren och såg makavelli så var den första tanken att han skulle hämta upp Levants bröder. Så det första Levant sa var "Dom är inte hemma" sedan stängde dörren, utan att Makavelli hann säga något så stängdes dörren framför ansiktet på honom. Precis efter dörren stängts så sa skrek Makavelli "Jag vet!". Detta gjorde Levant väldigt fundersam varför han var där, så han öppnar dörren igen och hoppas på bra nyheter.

Det han fick var motsatsen till det. Levants bröder hade gått bort i en gängskjutning. Levant blev helt förstörd att detta och gick in i en djup depression, Makavelli tog över hushållet och tog hand om Levant. All den ilskan som fanns inne i Levant behövde ut.
En kväll väljer han att ta allt sitt mod och gå till Makavelli och säga "Låt mig va med". Makavelli kunde en neka detta och kände sig tvungen till att låta han vara med.

Detta var invigningen till det kriminella för Levant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till denna server är massor, jag kommer försöka allt jag kan för att kunna förbättra denna rp, kommer utföra välplanerade och bra utförda scenarion som kommer vara roliga för båda parterna i scenariot, inget lallande och endast seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte allt ska vara kul endast för du "vinner" scenariot, det ska vara roligt för båda parterna och båda ska kunna hålla med om att de va ett bra scenario och att man kanske lär sig istället för att man bara får något. Det som är bra med detta är att vissa som kanske inte har maxat ut sin rp nivå och inte haft ett bra rp scenariot kan lära sig hur rolig rp faktiskt är.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm, vdm, sunförnuft, metagaming etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka