Accepterad Leumas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leumas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Leumas#7211

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Samuel Andersson är 22 år när han kommer att vinka. Och är redan engagerad i grov kriminell verksamhet med olika maffier. Det är de inte direkt för att han är skyldig maffian, utan snarare tvärtom. Han ägde en folkmassa och tog ut mer än en. men nu undrar ni säkert hur han gjorde allt detta, det är det jag skriver nu. När Samuel var 6 år dog hans mamma Katrin 28 år gammal i ett mc-gäng, anledningen till det är att hans pappa Petter satt högt upp i ett gatugäng som mc-gänget bråkade med. Redan som ung hade han ett stort ego mot mc-band, mc-bandet som gjorde detta var hans son. När Samuel fyllde 14 hann pappa Marcus blev 35 år och ledare för sitt gäng. Under de följande två åren såg han när Samuel blev gängmedlem, trots att han bara var 16 år gammal. Nu började pojken komma in i bilden igen och ett år senare utbröt ett stort gängkrig, när det fortfarande var krig, men sedan blev Samuel gängets vice ledare. Men vid 17 års ålder dog även Samuels pappa under ett möte med sin sons presidents pappa för att försöka få fred. nu var Samuel ledare för bandet, men det fanns knappt ett band kvar där Samuel inte behövde springa för sitt liv. Nu var Samuel i en ny stad, där han snabbt föll in i maffian. Där gick det inte så bra och han gick genast för att gå med i en barndomsväns pöbel. Där skulle Samuel börja som vicepresident, men Samuel ville ha mer makt, så han bestämde sig för att i hemlighet skjuta hans ådror. Så nu var Samuel chef för mobben och började ta över en annan mob, sedan en till, nu verkade det som att Samuel inte kunde dö. Men nu hände det som inte fick hända, de upptäckte att Samuel hade dödat de andra ledarna. sedan packade Samuel sin väska för sista gången, hans pappa bestämde sig nu för att Samuel hade förlorat allt på brott och han gillade verkligen inte att göra brott. Det kriminella livet tog all ledig tid av sin förlorade bästa vän även frivilligt, så nu flög Samuel till Unive för att få ett nytt liv där med hiss, så att han aldrig mer ska göra något brottsligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Här på unive gillar jag att skapa roliga och sofistikerade scenarier som är roliga för båda parter och har stor social påverkan. Jag sprider mycket kärlek på servern och många skratt och leenden omkring mig. Jag vill också ha en bra rp inne i jobbet, som rpa /me eller /sme som man använder när karaktären har något som inte syns. Jag vill också hjälpa människor som är nya inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar båda parterna så blir det roligt för båda sidor istället för bara en.

Hur hittade du Unive? Mina vänner har sagt till mig att det är den bästa fivem servern. Jag hittade den också på server listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka