Nekad lethy85 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lethy85

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Richard

Vad är ditt discord namn? lethy#8938

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1985

Berätta om din karaktär. Lars Johansson, 40 bonde från landsbyggden som äntligen kommit till stor stan. Hans gård har blivit beslagtagen av kronofogden och han måste nu ta sig vidare i livet för att hitta ett nytt sätt att tjäna sitt levebröd. Om han tar den kriminella vägen eller den lagliga är fortfarande oklart. Lars är en väldigt tillbaka framåt person som inte riktigt bryr sig om vad någon tycker eller tänker. Lars är svår att bli vän med, men om du har kommit honom nära så har du en vän för livet. Lars tycker om att åka motorcykel, ragga brudar och fiska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mognad och ett djup i rollspel. Då jag kört rollspel sedan ung ålder. Jag är rättvis och spelar aldrig efter meta-information

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär i mina ögon att bjuda på bra rollspel och för att lyfta upp motparten.

Hur hittade du Unive? hittade den genom en streamer

Nekad utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka