Nekad Lester. | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lester.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adils

Vad heter du på discord? Lester.#6092

Ange ditt födelsedatum 23 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På fritiden så spelar jag mycket och kollar på tv, jag är en person som gillar rollspel och andra spel fast mest rollspel och jag är omtänksam och snäll så att jag vill ansöka som servervakt här på Unive för att jag vill hjälpa folk och ta hand om servern så att inget står åt fel håll. Så att jag skulle jätte gärna vilja bli servervakt här för att jag är aktiv på Unive jag började på servern igår och jag kan arbeta som en bra servervakt så att det känns bra att jobba och hjälpa till som servervakt på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? För 1 månad blev jag faktiskt medlem och det blev jag glad över så att jag kommer ansöka till andra roller nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger har jag blivit bannad på Unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kolla så att servern står till det rätta, och att om någon gör fel så ska man sv kicka personen eller sv banna personen som är i 30 minuter och jag har vart servervakt på ganska många servrar så att jag vet vad man ska göra och vad man ska inte göra som en servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att Unive brukar ha ganska mycket lallare som slåss på torget och säger massa kränkande ord så att jag tar och lägger kortet på bordet och säger att jag ska bli servervakt på denna stora och sociala server för att hjälpa till och kolla läget så att inget är fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. förekommande definition av korruption är: Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning. och abuse: är om man noclipar som servervakt igenom en vägg eller andra grejer och kickar random personer som inte har gjort något tillexempel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka