Nekad Lester. | Ansökan till Servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lester.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adils

Vad heter du på discord? Lester.#6092

Ange ditt födelsedatum 23 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar gör frukost kollar på tv sen så går jag upp och spelar fivem för att fivem är ett spel som är kul + det är roleplay och det är roligt, det passar mig bra jag har alltid vilja börjat på Unive fast jag har inte kunnat bli medlem fast nu har jag det så att jag kommer bli kriminell och nu vill jag bli servervakt här på Unive för att jag vill hjälpa till och få servern mer social.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Igår blev jag faktiskt medlem och det blev jag glad över så att jag kommer ansöka till andra roller nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger har jag blivit bannad på Unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kolla så att servern står till det rätta, och att om någon gör fel så ska man sv kicka personen eller sv banna personen som är i 30 minuter och jag har vart servervakt på ganska många servrar så att jag vet vad man ska göra och vad man ska inte göra som en servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har vart staff och servervakt på andra server och det är kul för att jag är omtänksam och jag gillar att hjälpa till och sprida glädje till andra jag är en glad och duktig pojk så att jag vill bli servervakt här på sveriges största rp server som är vid namn Unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. förekommande definition av korruption är: Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel, och servervakt abuse är: om man noclipar igenom golv och väggar och andra saker i ett scenario eller någon annan förhandling och om man revivar sig själv i ett scenario och andra saker.

Din Servervakt ansökan har Nekats
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka