Accepterad Lesley Chao | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lesley Chao

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kekkeez/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Kekkeez#7219

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lesley Chao, är 30 år gammal. Han har haft en väldigt normal uppväxt i tidig ålder, bra föräldrar som har lärt han vad som är rätt eller fel. Men sen hände en sak som vände hela Lesleys liv som påverkar han än i dag. Hans mamma dog av cancer när han var 13 år. Han började sluta gå till skolan, han hade svårt att äta. Socialen fick ta hand om Lesley tills han blev myndig, det var inte lätt.

När han var 18 år flyttade tillbaka till sin pappa, pappan hade börjat ta droger, lustgas och ännu tyngre droger. Tillslut hamnade även Lesley i samma rutiner som sin pappa detta gjorde honom lugn om dagarna. Lesley är
arbetslös och ta alla möjligheter som finns för att få in lätta pengar. En dag berättade hans pappa en förfärlig händelse. Den förfärliga händelsen är att han har en tvillingbror som han aldrig har träffats som har varit borta sen födelsen. Detta tog ännu hårdare på Lesley, han lämnade sin pappa och tänker hela tiden att han har kunnat haft sin bror vid sin sida. Nu är Lesleys mål att hitta sin tvillingbror och den resan få vi se vad som händer. Nu vet även inte Lesley vad som även är rätt eller fel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt seriös RP spelare som har spelat lite från och till och även kollat på streams som CyrusTwo och Stenberg. Jag började med FiveM RP för jag blev sugen när jag tittade på streams och blev påmind hur roligt det kan vara ifall det blev seriöst. Innan körde jag på andra servers men de var inte lika seriöst så jag slutade. Jag vill bli whitelistad för att jag är en som föredrar fantastiska scenarion istället för att bara bli rikast, ha den fetaste bilen eller villig att förlora scenarion så länge det blir en bra scenarion. Det är alla roliga/bra scenarion som gör att jag RPA så pass mycket. Jag känner mig rätt så bekväm med alla regler och jag vill lägga ner mycket tid på att bygga upp min välutvecklad karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ha ett väldigt bra community. Det är hög kvaliten på rp till skillnad från andra liknande servrar. Jag känner att jag verkligen vill satsa på min karaktär och bygg upp min karaktär ännu mer på denna server och därför vill jag bli whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Annons på Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är mestadels för jag tycker det är kul att bygga upp en karaktär från botten till toppen med hjälp av andra från servern. Att integrerar med folk se hur min karaktär reagera när han träffar nytt folk och även hur andra reagera när de träffa min karaktär och genom detta då få fram roliga realistiska och bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu kör jag ingen annan server förutom Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka