Accepterad Leskinen74 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leskinen74

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? Leskinen358

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carlos martinez och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1. ambitös 2. snäll 3. bil intresserad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill jobba inom sc styling eller autoexperten då jag har ett stort bilintresse och min karaktär är bil handlare. Jan har alltid haft ett stort bilintresse med flest gamla volvo bilar eller äldre bmw och mercedes bilar. Mest så spenderar jan tiden i garaget eller i bilen med sina vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig social rp då jag kommer vara jätte aktiv och jag kommer delta i scenarion skapa roliga scenarion och ge server folket hjälp med deras bekymer. och att ta in fler vänner och vägleda dem in till rp eller denna server om den inte redan är här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att båda ska vinna i scenariot inte bara göra så att man själv går plus och har roligt. båda parterna ska ha roligt och få en vinnst av scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har spelat på unive i 3 år cirkus sen var det lite smått och gott på andra servers men har mest hållt mig till unive då jag gillar att det är många begåvade folk där :). men jag ja har blivit banna några gånger ja

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja. Copbait/att man vill ha polisens uppmärksamnhet och RDM man skadar eller dödar någon utan anledning sen meta gaming att jag tar info utanför rollspelet som t.ex. discord att jag pratar med en annnan person där istället för mobilen ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär", "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

"Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carlos martinez är 24 år gammal och har levt upp i en trygg miljö men inte haft så bra skolgång. han har alltid haft ett öga för bilar och velat jobba som mekaniker eller nåt i framtiden. Han tar gärna emot alla jobb för att överleva men han har stor passion för bilar. Han gick ut ur skola med bil examen från fordonslinjen. Så nu lever han bara runt på hans bil affärer som han köper och säljer men hoppas på att bli något i framtiden, han har som plan att skaffa vänner, jobb och att ha pengar till att köpa sin dröm bil och ett hus.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?: Båda parterna ska ha en del av kakan i ett scenario, så man ska inte spela för ens egens vinst. utan att få ut nått av situationen att det ska bli roligare rp och inte bara för vinst och pengar. man ska göra så att båda har en chans att vinna i scenariot

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka