Accepterad Lerran | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lerran

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382464998

Ditt Hex-ID: 1100001192a3fe6

Vad är din discord tagg? LEO#6219

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~vible. Återstår: 1 dagar 21 timmar 29 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror jag blev bannad var eftersom att jag sprang runt och det inte var okej men jag gjorde det för att jag väntade på en kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och skulle RPa och skulle vänta på en kompis som var påväg in på servern och då sprang jag runt på servern medans jag väntade istället för att stå stilla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag sprang runt istället för att stå still medans jag väntade på min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förrut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var att gå ur servern tills min kompis kom in istället för att springa runt och vänta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska springa runt på servern medans jag väntar på någon utan att jag ska gå ur servern och gå in igen när personen kommer in.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka