Nekad Lerkan3 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lerkan3

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leevi

Vad är ditt discord namn? Lerkan3#5791 (kött å potatis)

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils. Jag är 15 år, min karaktär heter Nils, han är en intelligent och snäll kille och han har varit så i hela sitt liv. Men när Nils var ung dog hans far och Nils förhållande till sin mamma försämrades tills hans mamma lämnade honom i unga år. Det ledde till att Nils drogs in i den kriminella världen och startade dåliga saker. För han hade ingen bra förebild att se upp till och lära av. Han försökte förbättra sig och bli en bättre person, men han återgår alltid till samma dåliga vanor. Allt eftersom tiden går blir situationen värre och värre och slutligen blir Nils djupt involverad i gängets kriminella livsstil. Nils försöker allt han kan för att kunna komma bort från den kriminella världen. Eftersom att hans mamma alltid sagt till honom att man ska vara snäll, för de kommer alltid tillbaka i slutändan. Så därför får Nils alltid grova ångesttankar när han gör något dåligt och påminns av de hans mamma brukade säga. och jobba som bilmekaniker så han kan köpa sin drömbil som , Lamborgini Huracan och Nils vill ha just den bilen eftersom att hans största förbild hade exakt en sån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och bra rp, jag är erfaren inom många olika svenska servrar och jag kan alla regler och vet vad man får och inte får göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara en dålig förlorare, man kan inte alltid vinna ett scenario. Såklart ska man alltid göra sitt bästa men om man olyckligtvis förlorar ett scenario som gick rätt till utan några brott mot serverns regler så ska man låta det vara och acceptera det. Istället för att vara en dålig förlorare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till exempel copbait, copbait innebär att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet och försöka locka dom till att jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många andra servrar förut och vet alla generella regler för fivem servrar och har läst igenom era regler också. Jag har spelat många olika yrken i fivem som till exempel polis, kriminell, gängmedlem, och har också haft vanliga wl yrken.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inget mer än att jag är väldigt erfaren och kan bidra med ett bra rp till servern.

Tillbaka