Nekad Lerkan3 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lerkan3

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leevi

Vad är ditt discord namn? Lerkan3#5791 (LERKAN)

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Niklas Persson, och är 22 år gammal, han är uppvuxen i ett fattigt område med sin mamma maria, pappa peter, och sin lillebror Nils. Under hans uppväxt var han ganska stökig, han lyssnade inte på lärarna i skolan, han skolkade mycket, och begick mindre brott, såsom snatteri från butiker, och han hamnade ofta i slagsmål på skolan på grund av sitt korta temperament. Allt detta beror på hans pappa peter, som var en välkänd knarkare under hans uppväxt. Han var sällan hemma, och när han väl var det så var han inte snäll, han skrek ofta på Niklas och Nils, han misshandlade dom när dom gjorde minsta fel osv. Så det ledde till att Niklas inte hade någon fadersgestalt att se upp till och han var otroligt ledsen över det, dessutom blev han bara mer och mer stökig under sina tonår. När Niklas var 15 år så begick han en bilstöld tillsammans med hans kompis Mike. Det slutade i polisjakt och efter en utredning av soc angående hur Niklas hade det hemma, så blev han skickad till ett fosterhem. Sen dess har det bara gått snett för Niklas. Han fortsatte med kriminaliteten och hamnade i problem vart han än gick. Efter att Niklas Fyllt 18 flyttade han ut ur fosterhemmet och försökte söka jobb. Till en början såg det ljust ut. Han fick jobb på en snickarfirma, och fick jobba med att renovera folks hus. Men under tiden Niklas jobbade hade han problem med droger, han försökte dämpa sorgen efter sin tragiska uppväxt med droger. Tillslut fick hans arbetsledare reda på Niklas drogproblem, och han fick sparken. Sedan dess har det bara gått dåligt för Niklas. Han flyttade in hos sin bror Nils och var arbetslös under en lång tid, Nils betalade allt åt Niklas, och så pågick det i några år, tills att Niklas var 21, då bestämde han sig för att försöka ta tag i sitt liv, genom att flytta till en ny stad med en summa pengar han har haft sparade, och påbörja ett helt nytt kapitel i sitt liv. Men med tanke på hur hans liv sett ut så kan det vara en svår väg för Niklas att gå, men man vet aldrig hur det slutar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en aktiv spelare, fartfyllda scenarion som är roliga för båda parterna, med bra och seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela scenarion för sin egen nytta, utan man ska spela ett scenario för att ha kul. Man ska kunna förlora ett scenario ibland också man ska inte vara en dålig förlorare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, till exempel cop bait, man ska inte försöka få polisen att jaga en, utan man ska rollspela med sunt förnuft, som att det vore verkligheten. En annan regel är Fearrp, man ska värna för sitt liv. Till exempel om du har en pistol mot ditt huvud, så ska du lyssna på han med pistolen och inte försöka dig på någonting, för han med pistolen har all makt, du ska vara rädd för honom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på ett flertal andra servrar, mest svenska, men också engelska, så jag har koll på hur man kan rpa som olika karaktärer och hur reglerna fungerar och i princip allting man bör veta inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget mer än att jag hoppas på att få wl eftersom jag har hört mycket gott om denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka