Nekad leoull11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Pälli-Ullberg

Vad är ditt discord namn? bruksboy

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Pablo har verkligen bensin i blodet, uppväxt som han är i en familj där bilar är en central del av vardagen, och med en mekanikerfarbror som sin största inspirationskälla. Redan från de tidigaste åren har han fascinerats av allt som har med bilar att göra – från deras inre funktioner till det yttre utseendet. Hans tillgivenhet till bilar har lett honom till otaliga timmar i garaget, där han flitigt hjälpt till att meka och trixa med sin gamla bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag blir en person som lagar bilar, då ska jag verkligen vara superintresserad av det eftersom det kan vara knepigt att fixa bilar, och det tar ju tid. Man måste verkligen gilla det för att ge bästa hjälpen. Jag är redo att lägga ner tid och energi för att se till att alla bilar som kommer till min verkstad blir säkra och funkar jättebra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man agerar för att hjälpa andra istället för bara sig själv. Det handlar om att vara snäll och samarbetsvillig för att alla ska vinna, inte bara en själv. Det kan vara att säga något snällt eller hjälpa andra, även om det inte direkt gynnar en själv. Målet är att skapa en bra situation för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Om du vill ha hjälp från personalen, se till att prata snällt och inte göra dem ledsna. När vi pratar snällt, blir det mycket enklare att få den hjälp vi behöver. Typ, var schysst och respektera dem, då blir allt mycket bättre! 😊

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Alex gillar att busa med rollspel! Jag kan vara en massa olika karaktärer och göra det riktigt bra. Det är så himla roligt att vara olika personer och fixa massa kul för alla. Jag kan dyka in i olika sagor och göra dem spännande och jätteroliga!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag får folk att le och sprider glädje när de känner sig nere. Att hjälpa andra är verkligen det bästa!

Nekad. Utveckla samtliga frågor. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka