Nekad leoull11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Pälli-Ullberg

Vad är ditt discord namn? bruksboy

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Grejjen är att Pablo har vuxit upp i en familj där bilar är typ hela grejen. Min farbror är meckare, så jag har snappat upp en hel del om bilar från honom. Sen jag var pytte har jag varit fett fascinerad av allt som har med bilar att göra – hur de funkar till hur de ser ut. Har hängt i garaget sjukt mycket med min gamla, hjälpt till att fixa och trixa.

Jag är typ ungtupparn, fett laddad och gillar bilar som fan. Blir alltid aspepp när det snackas om bilar. Delar gärna med mig av mina grejer och passion till andra. Är också mega nyfiken och gillar att hålla koll på de senaste bilnyheterna och tekniska grejerna. Dessutom är jag social som satan och diggar att snacka bilar med likasinnade.

Min stora mål är att jobba på Mekonomen och bli en riktigt ball meckare. Vill inte bara lappa ihop bilar, utan vara med och göra dem fetare och mer personliga efter ägarnas grejer. Hoppas att jobbet på Mekonomen ger mig chansen att följa min passion och lära mig mer.

Jag är ganska bra på det tekniska med bilar, fixar en del basic reparationer och underhåll. Kan övertyga och snacka med andra bilnördar. Dessutom känner jag att jag har ett öga för hur bilar är designade och ser ut.

Några gånger kan jag kännas osäker för att jag är ung och saknar erfarenhet. Ibland tar jag lite för mycket risker utan att tänka klart. Men jag kämpar för att lära mig av misstagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag blir meckare, ska jag vara helt inne i det eftersom det kan vara klurigt att fixa bilar och det tar tid. Man måste vara engagerad för att ge bästa service. Jag är redo att lägga ner tid och energi för att se till att alla bilar som rullar in i min verkstad blir säkra och funkar som de ska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man agerar eller tar beslut med fokus på att hjälpa eller gynna den andra personen eller gruppen istället för att bara tänka på sina egna fördelar. Det handlar om att vara snäll, stödjande eller samarbetsvillig för att se till att alla blir vinnare i situationen, inte bara en själv. Det kan vara att ge komplimanger, dela med sig eller hjälpa någon även om det inte direkt gynnar en själv. Man är mer inriktad på att skapa en bra situation för alla inblandade istället för bara för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Om en användare kontaktar en staffmedlem för support eller hjälp, är det viktigt att de använder en respektfull ton och undviker att nedvärdera staffens insatser. Detta skapar en positiv interaktion och underlättar för att få

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja här har vi ett exempel Rollspel är deras grej! Med en fantastisk förmåga att improvisera och skapa levande, spännande berättelser, kan Alex hoppa in i vilken roll som helst och verkligen få den att glänsa. Genom att ta på sig olika personligheter och agera ut olika scenarier, trivs denne med att utforska nya världar och skapa spännande äventyr för alla runt sig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glädje spridare och jag försöker göra alla glada när det behövs och jag gillar hjälpa folk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka