Nekad leoull11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Pälli-Ullberg

Vad är ditt discord namn? diplo.exe

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Pablo har vuxit upp i en familj där bilar alltid har varit en stor del av livet. Min far har alltid varit mekaniker, så jag har lärt mig massor om bilar genom honom. Ända sedan jag var liten har jag fascinerats av allt som har med bilar att göra, från hur de fungerar till deras utseende. Jag tillbringade otaliga timmar i garaget med min far, hjälpandes till med reparationer och underhåll.

Personlighet: Jag är ganska ung och full av energi. Jag älskar bilar och är alltid superentusiastisk när det kommer till dem. Jag älskar att dela med mig av mina kunskaper och passion till andra. Jag är också nyfiken av mig och älskar att hålla mig uppdaterad om de senaste bilnyheterna och tekniska innovationerna. Dessutom är jag väldigt social och trivs i situationer där jag kan prata om bilar med likasinnade.

Mål: Min stora dröm är att få jobba på Mekonomen och förverkliga mitt mål att bli en riktigt bra mekaniker. Jag vill inte bara laga bilar, utan också vara med och göra dem bättre och mer anpassade efter ägarnas önskemål. Jag hoppas att jobbet på Mekonomen kommer att ge mig möjligheten att följa min passion och utveckla mina kunskaper ännu mer.

Styrkor: Jag har en ganska bra teknisk förståelse när det kommer till bilar, och jag är rätt duktig på att göra grundläggande reparationer och underhåll. Dessutom har jag en förmåga att övertyga och kommunicera med andra bilnördar. Jag tycker också att jag har ett öga för bilars design och estetik.

Svagheter: Ibland kan min ungdom och bristen på erfarenhet få mig att tvivla på om jag någonsin kommer att bli en professionell mekaniker. Jag kan också bli lite för impulsiv ibland och ta risker utan att tänka på konsekvenserna. Men jag försöker jobba på det och lära mig av mina misstag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag blir mekaniker, kommer jag att ägna mig helt åt yrket eftersom bilar ibland kan vara knepiga att laga och det kan ta lång tid innan man kan få dem i gott skick igen. Det är viktigt att vara hängiven och fokuserad för att kunna erbjuda kvalitativ service till kunderna. Så jag är beredd att ägna mycket tid och energi åt mitt arbete för att se till att alla bilar som kommer in i min verkstad blir säkra och fungerande igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar för att gynna din spel-motståndare i ett scenario eller spel.

Hur hittade du Unive? TikTok och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka