Nekad leoull11 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Pälli-Ullberg

Vad är ditt discord namn? diplo.exee

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Pablo Ullberg är en sjukt häftig kille, typ, som kommer från en grym familj av superduktiga jurister i Sverige. Han växte upp med massa grejer om lagar och rättvisa, eftersom hans föräldrar var superframgångsrika advokater och domare. Dom var så inspirerande, asså!

Sen när Pablo var liten, blev han helt imponerad av deras passion för rättvisa. De var helt ärliga och schyssta i jobbet, och det gjorde att Pablo ville bli lika bra som dom. Han ville också hjälpa folk och lösa problem genom lag och rättvisa, precis som sina föräldrar gjorde.

När han var yngre, fick Pablo hänga med i rättssalen och sånt med sina föräldrar, så han lärde sig hur allt funkar inom rättssystemet. Ibland gick det bra, och ibland var det tufft, men han lärde sig att vara rättvis och förstå hur andra människor känner sig.

Och vet du vad? Det var inte bara hans föräldrars grej som formade honom. Han hade också egna erfarenheter som gjorde att han ville jobba inom juridiken. Ibland såg han att det inte alltid blev rättvisa för alla, och det gjorde honom arg. Han ville hjälpa dom som inte hade så mycket makt och skydda dom.

Pablo är smart och har ett stort hjärta. Han försöker alltid förstå vad andra behöver och har rätt till inom lagarna. Han vill verkligen göra skillnad och kämpar för en bättre värld. Han backar inte för att säga vad han tycker, och han vill ändra på grejer om det kan hjälpa andra.

Det här är bara början för Pablo Ullberg. Han vill vara en del av Unive rp och skapa roliga grejer med andra spelare. Han är redo att utmana sig själv och utforska alla spännande saker som väntar. Med sin vilja att hjälpa andra och sitt engagemang för rättvisa kommer han att göra en stor skillnad och få ett minnesvärt äventyr på servern!"

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hejsan! Ville bara säga att jag finns här för att hjälpa till och göra rollspel på servern ännu roligare för alla. Om du undrar över reglerna eller behöver hjälp inom Unive, är jag här för att svara på dina frågor och ge enkla förklaringar. Jag älskar att vara en del av de spännande berättelserna och vill gärna dela med mig av min kunskap för att göra vår spelupplevelse ännu bättre. Så om du någonsin behöver något, är det bara att fråga mig! Låt oss tillsammans skapa fantastiska äventyr och ha jättekul i Unive RP! 😄🎉

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst i ett scenario betyder det att man hjälper den andra personen att vinna eller få det de vill ha. Det är som att vara snäll och dela med sig av sina leksaker eller låta någon annan vinna i ett spel. Det är en fin sak att göra för att göra den andra personen glad och skapa ett bra samarbete.

Hur hittade du Unive? TikTok och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka