Accepterad leoull11 | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Pälli-Ullberg

Vad är ditt discord namn? bruksboy

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Pablo har verkligen bensin i blodet, och han har växt upp i en familj där bilar är en grundläggande del av vardagen. Hans största inspiration är hans mekanikerfarbror, och redan från de tidigaste åren har Pablo fascinerats av varje aspekt av bilar – från deras komplexa inre mekanismer till det fängslande yttre utseendet.

Denna passion för bilar har fört honom till otaliga timmar i garaget, där han entusiastiskt mekat och trixat med sin älskade gamla bil. Men Pablos drömmar sträcker sig ännu längre. Han hoppas på att en dag få arbeta på Mekonomen eller Autoexperten, och på så sätt fördjupa sig i den värld han älskar så mycket. Att vara en del av branschen, omgiven av motorolja och spännande projekt, är något han ser fram emot med stor entusiasm. För Pablo representerar bilar inte bara farkoster; de är en livsstil och en outtömlig källa till fascination som han ser fram emot att utforska och dela med andra varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så när jag blir den där snubben som grejar med bilar, kommer jag verkligen vara helt inne i det för att det är ju lite klurigt att meka med bilar, och det tar ju sin sweet time. Man måste verkligen ha passion för det för att kunna ge bästa möjliga hjälp. Jag är helt redo att satsa tid och energi på att fixa så att alla bilar som rullar in på min garage blir säkra och funkar helt fantastiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst så handlar det om att agera på ett sätt som gynnar andra istället för bara en själv. Det handlar om att vara snäll och samarbetsvillig, för att alla ska kunna vinna och inte bara jag. Ibland kan det innebära att säga något uppmuntrande eller att hjälpa andra, även om det inte direkt ger någon fördel åt mig själv. Målet är att skapa en positiv situation för alla inblandade, där alla kan dra nytta och känna sig bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Alright, om du vill ha hjälp från personalen, så gäller det att prata schysst och inte dra ner dem på nåt vis. När vi snackar på ett positivt sätt, blir det typ jättemycket lättare att få den hjälp vi behöver. Du vet, var schysst och visa respekt, då blir hela grejen mycket, mycket bättre! 😊 Det är liksom som att sprida good vibes, och det gör att allt flyter på smidigare, du feel me?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Asså, grejen är att Alex verkligen älskar att briljera med rollspel! Jag kan liksom vara en hel hög olika karaktärer och göra det asbra. Det är så sjukt roligt att liksom vara olika personer och fixa massor av skoj för alla. Jag kan verkligen fördjupa mig i olika sagor och göra dem superintressanta och jätteroliga! Det är typ min grej, liksom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag får folk att le och sprider glädje när de är nere. Att hjälpa andra är verkligen det bästa grejen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka