- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling
Vad heter du IRL? Leo Pälli-Ullberg
Vad heter du på discord? Bruksboy
Hur gammal är du? 16år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? Någon gång i juni 2023
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har jobbat en del på SC och på senaste har det varit en massa bråk bland personalen. När jag sa till den gamla chefen och han själv såg problemen, gjorde han inget åt det. Jag försöker göra det bättre på jobbet inom SC styling eftersom folk, även när de är där, inte verkar bry sig om våra företagsgrejer. Jag jobbar hårt för att fixa det och få alla att trivas bättre på jobbet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag befinner mig för närvarande i en position där jag har två månaders erfarenhet på jobbet. Under denna tid har jag identifierat möjligheter till förbättring inom SC-styling och är övertygad om att jag kan bidra till dess utveckling och höja standarden genom mina insatser.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer nästan alltid vara inne
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag älskar mitt jobb
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Leo Pälli-Ullberg
Vad heter du på discord? Bruksboy
Hur gammal är du? 16år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? Någon gång i juni 2023
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har jobbat en del på SC och på senaste har det varit en massa bråk bland personalen. När jag sa till den gamla chefen och han själv såg problemen, gjorde han inget åt det. Jag försöker göra det bättre på jobbet inom SC styling eftersom folk, även när de är där, inte verkar bry sig om våra företagsgrejer. Jag jobbar hårt för att fixa det och få alla att trivas bättre på jobbet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag befinner mig för närvarande i en position där jag har två månaders erfarenhet på jobbet. Under denna tid har jag identifierat möjligheter till förbättring inom SC-styling och är övertygad om att jag kan bidra till dess utveckling och höja standarden genom mina insatser.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer nästan alltid vara inne
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag älskar mitt jobb
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: