Accepterad leoturk | Ban Överklagan [Vaanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leoturk

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447465520/

Ditt Hex-ID: 110000158a4de30 (Hex)

Vad är din discord tagg? leoturk#9678

Vem var det som bannade dig? Vaanix

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-02 031241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig då jag körde en motorcykel och var nära en polis där jag började köra med bakhjulen så han banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i mitt gänghus och tog en motorcykel sen valde jag att köra runt i stan och sen jag åkte till sjukhuset och där såg jag en polise och flera andra folk där som pratade sen jag gick till polis manen och snackade lite med han och sedan sa jag till han kolla mina skils då jag menade inte att få upp märksamhet utan ba att visa skils där jag själv sa till han innan. jag vet att det är dumt av mig där då jag ber om ursäkt om men min tanke var inte att jag ska få hans uppmärksamhet utan jag skulle ba snacka o ha det kul med han och folk som var där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban utan det fel från min sida där jag körde på en däck framför polisen, men som sagt jag ber om ursäkt för det och meningen var inte att jag ska begå ett regelbrott utan jag tänkte ha det kul med han där jag själv sa innan att jag gör det till han kolla mina skils.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad i 5 gånger under hela tiden jag har spelat på unive då två av bannen var felaktiga och kunde överklaga och andra två var vanliga svban, den ena pga hastigheten och andra ett slagsmål men qpark vakten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara åka därifrån eller så skulle jag inte göra något av skils typen framför polisen, ber om ursäkt för jag gjorde detta felet men jag menade inte det verkligen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig väldigt mycket efter bannen, då jag lärde mig att ha exkta kol när det gäller polisen och inte skoja på detta sättet med dem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det!!

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka