Accepterad leotrim | Medlem ansökning [r3alsiege]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? leotrim

Vad är ditt discord namn? WIex_1

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon bossi 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Loyal,snäll,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon var en ung man som hade stora drömmar om att kunna öppna upp sin egna firma på kort tid då han kunde börja sälja bilar. Leon gick i runder o tänkte på iden i flera dagar tills det blev till veckor tillslut fick han nog av allt det negativa han sa till säg själv om att det inte skulle funka osv. Så då tog han steget av att börja fixa bilar i sitt egna garage där han tjänade en liten summa per bil tillslut så ville han börja köpa in en billig bil och fixa och tjäna lite pengar. Då köpte Leon sin första bil då den inte funkade perfekt så han fick fixa den o hitta problemen osv. När Leon var klar med sin första bil blev han jätte glad för han hade tror hela tiden att det inte skulle funka för honom. Samma dag Leon fixade bilen la han ut bilen på annons inom en timme så fick han sin första kund som var redo på att hämta bilen samma dag. Så Leon försatte med det han hade drömt om tillslut hade han råd med att öppna sin egna bilfirma där han kunde sälja bilar från Saab till porsche. Då ville Leon expandera

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag jag kan bidra med massvis med roliga scenario och även hög rp nivå.Jag är själv en rp människa som har deltaigt i massa roleplay spel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att man spelar för att det ska va kul för båda mig och den andra partners sida. Tex jag har kört på fel sida av vägen och polisen stannar mig men jag tänker skjuta ner polisen men jag vi gör inte det för vi vill att det ska va kul för oss båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har brutit mot powergaming då jag inte såg att jag körde in i en bil och då inte rpeade med skador.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming du får ej använda dig utav information som din karaktär inte vet om för och tex hitta upp din vän när han ligger död. Sunt Förnuft är en förmåga att använda logiskt tänkande och resonemang för att fatta kloka beslut. Det handlar mycket om att göra bedömningar vad man skulle göra och vad man inte skulle göra. Sunt Förnuft är en extremt bred och grundläggande regel som man behöver använda sig av hela tiden inom rp. Allt handlar om logiskt tänkande, bedömningar och konsekvenstänk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tyvärr inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka