Nekad leotrim | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Ditt discord namn: Wiex_1

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad för typ av beslut gäller det? dragen krim,ped,medlem

Vem/vilka tog beslutet? HYPEM

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag då gjorde fel i scenariot med då inte reagera på rätt sätt när poliserna riktar vapen och med att skriva i ooc att en polis e dum i huvudet.Jag står själv och erkänner att jag gjort fel i det här scenariot med o bryta dessa regler.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det här hände då just för en anledning och det är för då poliserna vill vinna i deras scenarion.Så som i detta scenariot blev jag påkörd utav en polis för då jag förssökte fly från poliserna.Jag anser att detta var ett stort problem från poliserna för detta är inte första gång det förekommer då dem försöker vinna i deras scenario och dem spelar inte för deras motparten scenario utan dem vill alltid vinna.Jag kan stå för att jag gjort med och skriva att en polis e dum i huvudet i ooc plus att det var väldigt onödigt utav mig med o ta en polis bil mitt i ett scenario där det inte skulle kunnat hända i verkligheten.Men i just det scenariot kännde jag mig väldigt frustrerad och besviken,då jag ser att poliserna gör fel ville jag bevisa att det såhär liksom det känns för mig när dem inte spelar för motpartens scenario,abslout jag gjort fel med att göra så där men tycker endå att poliserna på servern borde ha mer koll på regler,då det är så även i verkligheten då det här spelet skall ju anpassas till verklighet då det är rp.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jPQROb5hIIOkweTSl?invite=cr-MSxqNFAsMzAwNTk5MzY3LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep förstår själv att han blev arg och de blev lite fel då polisen utförde tråkig rp. Vi alla är människor o gör misstag ibland, ingen är perfekt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka