Nekad leotrim | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Ditt discord namn: Wiex_1

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad för typ av beslut gäller det? dragen krim,ped,medlem

Vem/vilka tog beslutet? HYPEM

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs ju då för jag bröt självklart mot reglerna hets i ooc och suntförnuft.Jag står upp och erkänner själv jag gjort fel i det scenariot,då för jag inte följde reglerna.Och dessa åtgärder kan jag erkänna vart rätt o ta då jag gjort fel för att då ska kunna förstå mig på hur dess fungerar.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det ni gjort med o ta åtgärder är helt rätt då för jag gjort fel och erkänner själv.Men tycker endå att jag e rätt så bra på att inte upprepa samma reglebrott då detta e första gånget det hänt och sista även.Jag lär mig väldigt fort efter jag tagit konsekvenser och tar lärdom väldigt fort då jag är själv en sån person.Jag tycker själv att det vart rätt mot mig o ta åtgärder för jag skulle förståt mig vilka konsekvenser dessa regelbrott leder till och för o sedan kunna hålla mig ifrån att bryta dem.Som sagt så tycker jag själv från mitt persvektiv att polisen spelade för sin vinning där när dem körde på mig för då lättare få tag i mig nu på sjukhuset efter dem tog mig ditt,då jag hade krycka kunnde jag inte göra nåt.Kan erkänna att det med sno polis bilen och att kalla nån dum i huvudet vart mitt fel och komemr verkligen inte upprepas efter dethär.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jPQROb5hIIOkweTSl?invite=cr-MSx2OXUsMzAwNTk5MzY3

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Besluts överklagning är bara för ett felaktigt beslut.

Din överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka