Accepterad leotrim | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hpjm-jrpw/MCHCQFHD

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad är din discord tagg? Wiex_1

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-06 172854.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För då jag kan erkänna jag gjorde fel med då ta en polisbil o köra iväg mitt i ett scenario.Jag kan ochså erkänna jag gjort med nu att kalla folk dumma i huvudet i ooc då jag blev lite sur när polisen körde på mig i ett scenario för sedan vinna i sitt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart med npgra polare och gjort juvelrån och jag vart en av dem som blev tagna.Jag blev tagen av då en polis och vi åkte till polistation,där jag hoppade ut och försökte fly men då körde polisen på mig och då dog jag.Detta gjorde ju dem såklart för då vinna i deras scenario jätte tydligt finns även bevis på det här.Sedan åkte vi in till sjukhuset för då få vård och jag gick med en polis ner till polisbilen då jag hoppade in i bilen och flydde,enligt hypem då vart det fearrp men jag anser att det inte vart det då dem inte ens riktade på mig och endast höll i själva vapnet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det vart lite överdrivet av mig med då skriva tex nu 'idiot' och jag kan själv stå för jag gjort fel.Och hade sagt att allt det här händer just för en anledning och det är ju då för poliserna i unive inte kan spela rättvist och måste alltid spela för deras vinning och liksom vet inte vad det är för rp?.För som jag förståt mig på är unive ett rätt så högt relaterat spel baserat på rp men det verka ej finns hos poliserna.Jag tycker att det är en sista utväg då med att ta en polis bil då jag inte kan springa för jag har krycka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för jag då slogs i tjänst på mekoch jag har inte gjort om det efter den händelsen och hoppas inte på aatt det händer igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara accepterat att jag ska in i finkan punkt slut.Men jag vill fördröja på detta scenariot för då att det kunnat vart lite roligare men gick direkt inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer defintivit ta handling över det med o då liksom skriva i ooc att nån e idiot och att sno polisbil medans dom när dem håller i vapnet i tar ner det en sekund efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka