Ej Antagen leostevil | Chef-jobb ansökan [Shelbys]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Shelbys Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du i verkligheten? leo

Vad är ditt användarnamn på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2012

När fick du medlemskap på Unive? 8 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat som chef på Skyclub och även haft ledande roller på flera andra servrar. Under en period var jag chef över båtbolaget i flera månader där jag ansvarade för verksamheten och personalen. Mitt arbete uppskattades mycket och jag fick positiv feedback från både kollegor och ledning, som uttryckte att de gärna hade sett att jag stannade kvar i rollen eftersom de ansåg att jag gjorde ett mycket bra jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för Shelbys Lyx & Sportbilar AB är att öka aktiviteten inom företaget och skapa en mer engagerad och strukturerad arbetsmiljö. Jag vill att verksamheten ska fungera på ett organiserat sätt där alla anställda bidrar till företagets utveckling. För att uppnå detta planerar jag att regelbundet gå igenom personalpanelen för att se vilka anställda som är aktiva och engagerade i sitt arbete. Genom att följa upp detta kan jag lättare avgöra vilka som förtjänar en befordran och mer ansvar. Samtidigt blir det också tydligare om någon inte längre är lika aktiv, vilket kan leda till att man behöver se över deras roll i företaget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara jätte aktiv, jag är redan aktiv och när jag inte får vara kriminell så skulle min aktivitet öka enormt. Så jag kommer ha tiden som krävs för att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.
Anledning: Ny chef, du är kriminell och med i gäng.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka