Ej Antagen leostevil | Chef-jobb ansökan [Shelbys]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Shelbys Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du i verkligheten? leo

Vad är ditt användarnamn på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2012

När fick du medlemskap på Unive? för typ 8 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på skyclub och andra serverar där jag har varit båt bolags chef i flera månader och alla tycket att jag gjorde bra jobb och de ville inte att jag skulle lämna för att jag va så bra chef över båtbolaget. Samt så har jag väldigt mycket erfarenhet inom anställning och kring korruption för jag har jobbat inom polisen ett tag där jag har varit RK.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer hos Shelbys Lyx & Sportbilar AB är att öka aktiviteten enormt och kolla igenom panalen ofta för att se vilka som ska få sparken elr vilka som ska bli upphöjda. Jag ska kolla igenom så att det är mogna och aktiva högt uppsatta. Jag skulle också ta upp en bra och aktiv bitr chef som skulle hjälpa till om jag skulle vara bortrest elr lite inaktiv pga saker utanför spelet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara jätte aktiv, jag är redan aktiv och när jag inte får vara kriminell så skulle min aktivitet öka enormt. Så jag kommer ha tiden som krävs för att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.
Anledning: Kort ansökan och dåligt utvecklad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka