Ej Antagen leostevil | Chef-jobb ansökan [Marja-lisas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? marja lisa

Vad heter du i verkligheten? leo

Vad är ditt användarnamn på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? 10 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat som chef på olika jobb och även haft ledande roller på flera andra servrar. Under en period var jag chef över båtbolaget i flera månader där jag ansvarade för verksamheten och personalen. Mitt arbete uppskattades mycket och jag fick positiv feedback från både kollegor och ledning, som uttryckte att de gärna hade sett att jag stannade kvar i rollen eftersom de ansåg att jag gjorde ett mycket bra jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med Marja lisa är att föra den vidare. Planen för att föra den vidare och göra den bättre är att om jag blir Chef så kommer jag att tillsätta två nya bitr chefer. Därefter kommer vi att diskutera om hur vi ska gå tillväga med marja lisa. Delvis kommer vi att sparka och ha extra koll på alla poliser så det inte sker korruption. En annan sak är också att det är många som jag har hört av adnra som har blivit blacklistade felaktigt vilket jag även vill förbättra, genom att man innan tar åtgärder kollar igenom händelsen och lyssnar på personen/personerna beroende på hur många som är inblandade och därefter kan man ta åtgärder. Sen för att välja ut nya Bitr chefer kommer jag själv välja ut om jag nu blir chef, oklart ännu vilka det kommer bli. Men jag är driven, engagerad, kompetent samt tillräckligt aktiv för att kunna vara chef för marja lisa. Jag vet att dte kräver väldigt mycket tid och arbete men jag kommer garanterat att kunna hantera chef positionen om jag blir utvald. Jag har många tankat och framtida planer för att föra marja lisa framåt, vilket jag kommer att ta upp på ett möte med alla marja samt med mina två nya utvalda Bitr chefer om jag nu blir vald.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer kunna vara aktiv flera timmar per dag. Jag är alltid iallafall 97% av dygnet aktiv i dc, sen ig är jag alltid aktiv 5 timmar plus, kanske mer eller mindre. Då det beror på hur mycket plugg jag har i skolan samt hur mycket jag har i mit tprivatliv men som sagt är varje dag alltid aktiv i dc och mitt pm är alltid öppet samt att ig är jag aktiv 5 timmar plus eller minus.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka