Dubbelpost leostevil | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Ditt discordnamn: leostevil

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag både har erfarenhet och rätt inställningJag är lugn, respektfull och bra på att hantera konflikter utan att skapa mer drama. När jag modererar fokuserar jag alltid på att vara rättvis, följa reglerna konsekvent och se till att alla användare känner sig trygga
Utöver det är jag aktiv och tillgänglig jag hoppar gärna in när andra staff medlemmar inte kan, och jag ser till att hålla god kommunikation i teamet. Jag har också en genuin vilja att hjälpa andra och utveckla communityt För mig handlar rollen inte om makt, utan om ansvar och förtroende Kort sagt: jag bidrar med stabilitet, engagemang och ett professionellt bemötande, vilket gör mig till ett bra tillskott i staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på unive är krim rpn i nuläget alla bara skjuter och fortsätter att skjuta folk måste börja fatta att denna rpn inte kan fortsätta vi måste få en ändring Vi måste få tillbaka den Social rpn, för att få det måste vi börja ge åtgärder och varningar till dom som gör regelbrott hela tiden

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska samarbeta och hjälpas åt tillsammans ha olika typer av uppgifter och inte försöka göra samma saker hålla koll där de ofta sker regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i en staff roll innebär att alltid sätta communityts trygghet och rättvisa först Det handlar om att vara lugn, respektfull och konsekvent i sina beslut, oavsett situation eller person Professionalism innebär också att följa reglerna, kommunicera tydligt, dokumentera incidenter och samarbeta med resten av teamet på ett organiserat sätt Man måste kunna hantera konflikter utan att skapa mer drama, ta ansvar för sina handlingar och se till att alla medlemmar behandlas lika. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, eftersom staff rollen bygger på förtroende och trovärdighet Ett professionellt bemötande skapar trygghet, respekt och stabilitet, vilket gör att både användare och staff teamet kan lita på mig Det är helt enkelt en grundläggande del av att göra ett bra jobb som staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Går just nu i skolan och slutar ungefär 16:00 varje dag och är hemma runt 17:00 och kommer vara inne 17:30 till 21:00 på vardagar på helger kommer jag vara 13:00 till 22:00 inne

Hur länge har du spelat på Unive? 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på flera olika servrar och tagit min roll seriöst och visat respekt för alla.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Beror helt på om jag börjar gilla något av de andra områderna så kan man alltid ansöka för att bli det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka