Accepterad leoslekland | Chef-jobb ansökan [Jönsons] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leoslekland

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? leo#5819

Hur gammal är du? 18, 2004.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år. 3,024 hrs on record

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har extremt mycket erfarenheter av att styra upp jobb här på Unive. Faktum är att jag faktiskt under dessa två år har jobbat med det mesta. Jag har varit chef över räddningstjänsten, polismyndigheten, domstolen, taxifirman, marja lisas och pedros lyxhotell. Domstolen har jag varit med och styrt upp från början vid flera tillfällen när det inte fungerat. Det var även så att senast kontaktade Limpis mig för att jag skulle styra upp detta jobb. Jag har höga ambitioner och visioner för hur ett yrke ska styras. Jag brukar alltid sätta mig ner och skriva olika dokument inför ett nytt chefsjobb där det även ingår en planering över helheten. På så sätt kan jag grundläggande få igenom de rutiner och den struktur som jag personligen vill ha. Jag tittar igenom hur yrket styrs för tillfället och ändrar till det jag personligen anser passar bäst. Jag har även erfarenheter av juridik i verkligheten men även en del erfarenheter av mina jobb från Unive. Jag har möjligheten att anpassa mig till olika situationer och önskemål för att det ska fungera så bra som möjligt, jag tar även åt mig av konstruktiv kritik för att förbättra saker hos mig själv men även yrket. Just för fastighetsbyrån, så skulle jag vilja sätta mig ner och titta över helheten för hur det har styrts tidigare och varför det inte har fungerat. Skulle även se igenom tidigare dokumentationer och skapa nya ifall det krävs. En kortare utbildning kommer att tillförskaffas och kommer att bli till ett krav för att kunna bli mäklare. Det innebär att jobbet får ett större ansvar när det nu krävs en giltig utbildning för att kunna jobba hos Jönssons. Just mäklarfirman är enligt mig ett högprioriterat yrke på Unive. Detta då det bidrar stort till rollspelandet att kunna äga en bostad. Jag har även visioner för hur man kan utveckla fastighetsfirman till framtiden, detta skulle kunna innebära att man gör så att olika sorters gäng eller umgängen kan köpa lokaler där man kan tillverka droger, exempelvis. Ordentlig bokföring skulle vara ett krav, det innebär att jag skapar ett kalkylark för att där kunna lägga upp bokföringen av sålda bostäder och kunna skapa olika kvartalsrapporter. Jag skulle säga att jag är en rätt så petig person vilket resulterar i att allt styrs till punkt och pricka enligt min samt Unives uppfattning. Det är även väldigt viktigt att regelboken följs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag har nämnt tidigare så har jag haft flertal olika chefsjobb på servern. Jag är väldigt familjär med chefs systemet och hur ett yrke bör bedrivas. Med tanke på mina tidigare erfarenheter av de tuffa yrken som Polismyndigheten och Domstolen så känner jag att jag har de erfarenheter som krävs för att kunna styra upp ett yrke som enligt mig inte har fungerat på ett bra sätt sedan tidigare. Mina önskemål är att vi ska få upp aktiviteten och uppgradera fastighetsfirman till ett högprioriterat yrke på servern. Tycker att jag har nämnt det mesta ovanför men som jag nämner där har jag även erfarenhet av fastighetsjuridik i verkligheten, men rätt simpel kunskap. Jag är även en person som tar mina jobb på största allvar och gör det till något stort, skapar flertalet olika dokument och kalkylark för att ha en större realism och överblick. Har även flertalet möten och skapar kvartalsrapporter för att ge samtliga anställda en roligare och seriösare arbetsplats.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer förmodligen vara inne varje dag runt 3-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

En SJUKT seriös och duktig chef! Han arbetade som taxi chef och var väldigt lyhörd och lättillgänglig! Tycker verkligen att han förtjänar detta arbete!

+++rep, jag jobbar på jönsson nu och jag tycker han ska bli vår nya chef då han är jätte kompetent och duktig

++Rep ser att du är engagerad och väldigt erfaren samt ser jag att du kan påverka unives rp på ett bra sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka