Nekad LeoQ | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
229
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/58345934576345131/

Ditt Hex-ID: steam:110000136474aca

Vad är din discord tagg? leotheman

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 98f2c156d72f637fc13589831086f1a3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde mig utav spawnmenu menyn vilket var väldigt onödigt och dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som skedde var att vi hade skottlossning vårt gäng mot ett annat gäng och då blev jag dödad. Efter ungefär 15 minuter senare så blir vi stormade vilket jag ej var med på. När jag låg död så hade jag väntat runt 30 minuter och jag hade inget tålamod att vänta på min polare som överlevde för han var vid gänghuset och skottade mot dem som stormade. Så jag tog spawnmenu till sandysjukhus och så blev jag inbärd av någon random och tog vård. Detta var dumt av mig och skulle inte gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej tycker det var helt rätt utav Toris att banna mig för det var osmart av mig att använda mig utav spawnmenu istället för att bara vänta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft ungefär 15 bans men inga på senaste då jag kom nyligen tillbaka från en paus (man ser även på bilden)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att bara vänta tills om jag hade blivit upphämtat eller om jag ej hade blivit de så skulle jag bara väntat 12 timmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att bara vänta istället för att göra hastiga drag så som jag gjorde med spawnmenu abusen. Jag skulle bara 12a mig själv och vänta till nästa dag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka