Accepterad Leopold "Leo" Hård | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leopold "Leo" Hård

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198070289442

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmie

Vad är ditt discord namn? L1llebror#1187

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 1990

Berätta om din karaktär. Leopold Hård, Oftast kallad Leo för enkelhetens skull.
Född i Värmland, Närmare bestämd i staden Karlstad. Och han är 31 år gammal och har haft en rätt krånglig uppväxt som ett bråkigt barn. Vilket visade sig i ungdomen vara en ADHD diagnos som ställde till det mesta för "Leo".
När väl diagnosen ställdes så ändrades "Leo´s" hela liv, Allt blev så mycket bättre från att va ett av dom jobbigaste/bråkigaste barnen så kunde han äntligen börja fixa till sina betyg i skolan. Till att bli en topp student när han väl slutade skolan som klass 1a i sin gymnasiala utbildning. Bilar och fordon av alla dess slag har alltid vart "Leo´s" to go sak att pyssla med. Både köra och laga och trimma samt fixa till estetiskt.
Vid 18-års ålder hände det som inte fick hända och kastade omkull "Leo´s" liv från den lugna vardagen till att bli inbunden och deprimerad. Så "Leo" lärde sig hantera sin depression genom att hålla sig i bakgrunden av alla och bara "finnas" där och lägga några ord då och då.
Men när väl vännerna behövde hjälp med bilar eller överlag så fanns alltid "Leo" där och hjälpte alla som han ansåg va sin vän. Då "Leo" har det otroligt svårt att skapa nya kontakter för han är försiktig med vem han börjar prata med och umgås med då hans sociala förmåga har blivit tillbakaskjuten efter problematiken i uppväxten. Men dom han väl klickar med gör han allt för och lite till, Även offra sitt liv för en annan människa bara för den personen ska få ha det bättre än vad "Leo" har haft det under sina 30 år han levt. Så det kan gå från 0 till 100% på ett ögonblick och "Leo" kan då släppa alla tyglar och bara gå all-in beroende på hur situationen ser ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill både lära mig mer om RP, Samt även försöka lära upp alla andra av vad jag kan och vad jag har för erfarenheter då jag är väldigt allmänbildad och även bra utbildad i verkliga livet. Skapa kontakter med nya människor för att kunna få igång en bas med olika människor man kan "umgås" med via servern då servern har mycket att ge. Och har så pass bred spelarbas att man kan stöta på massa olika människor i ett stort utsträckt åldersspann. Ofta väldigt social och pratar mycket med olika människor som jag märkt kan sätta mig i väldigt roliga RP,n och krångliga intressanta scenarion. Vilket jag tycker är riktigt roligt!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag fastnade störst för va att man kunde prova på att spela på servern och knyta kontakter med folk. Då folk var väldigt välkomnande när man kom in som ny på servern. På bara ett par dagar har ja skapat en bred bekantskapskrets och möjligheten att få Rp,a så sjukt mycket med olika individer. Detta är det inte många servrar som har, Samt att det finns så mycket att göra på Unive så man blir aldrig rastlös eller inte har något att göra. Väldigt bred spelarbas som ger extremt roliga och intressanta RP-Senarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en kompis som spelade på servern. Och han rekomenderade att börja spela här. Vilket jag inte ångrar att jag gjorde för va väldigt skeptisk i början till en server som va såhära stor! Men så roligt jag haft det!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel på servern är givetvis att utveckla mitt egna RP samt att även kanske ha möjligheten av att använda min kunskap från verkliga livet och även lära andra nya som kommer in på server det man har fått tagit del av och försöka få dom att känna sig välkomna in! Då jag spelat tidigare på mindre servrar som inte haft den förmåga att administrera och hålla koll på spelare som inte sköter sig, Så är det en otroligt skillnad och sjukt lite VMD/RDM och att folk bara tror det är GTA online och göra lite vad dom vill. Och givetvis vill jag kunna växa inom RP samt att kunna skapa en karaktär som dem flesta vet vem det är och kan gå till för roliga och intressanta rp scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få en stadig ekonomi och börja jobba med bilar, Helst på Mekonomen eller Vianor eller Autoexperten och kunna RP:a med just den kunskapen jag har från verkliga livet som Bilmekaniker, och även högskoleutbildad Bilelektriker inom avancerad bilelektronik för att kunna skapa många intressanta RP senarios med kunder som kommer som har problem med bilen eller bara vill laga den eller helt enkelt modifiera bilen genom installation av nya komponenter.
Kunna köpa mig en bostad med garage eller få tag på en lokal för att sedan eventuellt kunna öppna en egen liten alltiallo firma som mest riktar in sig på Highend bilar att optimera och trimma dom till kundens specifika önskemål. Och även ett mål är att försöka hitta nya intressanta människor att spela med för att utöka sin bekantskapskrets att RPa med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Vidare till muntlig intervju, lycka till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka