Accepterad Leoost11 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leoost11

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard östlund

Vad är ditt discord namn? Leoost11

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip disckson 2000-07-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En väldigt trevlig medborgare och en riktig business man. Och är en gentleman för ladies

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Filip blev alltid mobbade i skolan när han var liten och bodde i ghetto sen flyttade han hit till losantos och vill jobba och skaffa en fin lägenhet och bil för familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Gillar kreativa karaktärer även om jag är en kriminell rörmokare eller polis gillar att testa olika saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex om jag blir rånad kan jag använd metagaming att klara mej ut o få dit en kompis men jag väljer häldre att spela riktigt och ge bort en sak istället för att de är roligare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? IC är att man inte får höra nåt från bakgrunden tex discord när man pratar med nån. FearRp att sin karaktär ska vara rädd om sitt liv att tex att inte börja springa om nån är nära dej och hotar dej med pistol.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Riktigt skön person och kommer bidra mycket med Rpn i denna servern

Hej!För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka