Accepterad Leooo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198110353982/

Ditt Hex-ID: 110000108f22a3e

Vad är din discord tagg? Kong#7287

Vem var det som bannade dig? Paykan

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ikliib Anledning: lall, slår varandra , onödigt Går ut om: 0 dagar 19 timmar 10 minuter Placerad av: Paykan ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna oss för att vi slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, Loco och Olsson felix vi var på den nya bil firman men vår bil blev dvad så vi sprang mot marja lisas när vi stod utanför så tabbade jag ut ur unive/fivem och när jag tappade in igen så råkade jag slå Loco/ Hamza men jag försökte rpa på missen men Loco slog snabbt tillbaka och då började en onödig fight men klippet som Paykan visade inte hela stationen för vi slutade slås efter några sekunder men jag blev bannad direkt när vi slutade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban för vi lallade/ slogs i onödan och det är ett ovant beteende för mig brukar inte lalla och har inte blevit bannad på länge och jag ångrar vad jag har gjort men jag har även lärt mig av de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har knappt nåt minne av mina tidigare bans för att det var ett tag sen jag blev bannad senast men om jag ska tänka efter så har jag 3st tidigare bans och några av dem är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha slått han efter han slog mig jag skulle sagt att jag råkade slå dig typ förlåt jag råkade slå dig eller nåt jag tycker detta jag gjorde var onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en del med att jag ska inte göra onödiga beslut som nu att jag slog han som var helt onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Du kommer att få en ny chans, jag vill absoulut inte att detta ska ske igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka