Accepterad Leooo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Kong#7287

Ange ditt födelsedatum 14 april 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är en driven person som och även en hjälpsam person som gillar att ta kritik o alltid vilja hjälpa personer som har träffat på ett problem och jag vill aldrig lämna nån med ett olöst problem, jag kan även dem flesta commandos och jag vill vara med i serverns utveckling, och det jag tror själv är bäst på är att ta support för att jag gillar att hjälpa folk som möter ett problem och som sagt så vill jag aldrig lämna ett problem olöst . Och jag visar alltid glädje o respekt till personen som kommer till support och är alltid öppen för frågor. Jag vill även göra gatorna i unive till en säker plats utan folk som förstör för dem andra. Jag rpar även väldigt mycket och under mitt rpande så möter jag väldigt många personer som bryter mot reglerna och då menar jag personer som tjuvkopplar bilar utan Krim och även folk som gör det med Krim utan för en polis station, personer som vdmar eller rdmar o allt möjligt och det händer mest på nätterna typ vid 04:00 och det är då jag brukar vara inne som är sjukt tråkigt för det förstör scenarion, jag vill liksom rensa ut dem personerna som gör så! Jag kan hantera stress väldigt bra och jag gillar att känna stressen av att ha mycket att göra, under mitt min tid på unive har jag alltid velat vara en staff för att jag tycker det ser kul ut och många har även sagt så, och jag tror jag har det som krävs för det. :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag:13:00 till 04:00// med pauser och kan även varierar med jobb.
Tisdag: 12:00 till 04:00// med pauser och kan även varierar med jobb.
Onsdag: 12:00 till 04:00// med pauser och kan även varierar med jobb.
Torsdag:12:00 till 04:00// med pauser och kan även varierar med jobb.
Fredag: 12:00 till 05:00// med pauser och kan även varierar med jobb.
Lördag: 13:00 till 05:00// med pauser.
Söndag: 13:00 till 04:00// med pauser.

Dessa tider stämmar typ vissa nätter är jag uppe längre men jag skrev på ett ungefär.
När jag menar varierar med jobb så menar jag att jag jobbar 1-2 dagar om veckan som inte är bestämt vilken dag som det gälller men på dagar jag jobbar på så kan jag göra staff arbete från 16:00 till 03:00;)

Discord: Är ofta online på discord även när jag är i skolan, iväg o annat. Som menas att jag kan svara på frågor i pm eller ta support.
Forumet: Lite som på discord kan Discord så kan jag ta frågor osv under tiden jag är iväg eller i skolan

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började nån gång i 2021 och har runt 900 timmar på fivem och detta är den ända servern jag har spelat på fivem. Och unive har verkligen utvecklat min rp till en annan nivå!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var SV tidigare men det blev en rensning och då jag kan dess kommandon, jag kan även en del staff commandon här är dem jag kan:
/kick (id) (anledning) du sparkar nån för spelet
/svban (id) (anledning) du bannar nån i en timme
/toggelid du sätter på så du kan se id förutom dit egna
/who (id) du kollar om dem är Krim/medlem
/revive (id) du revvar nån
/noclip du flyger
/announce du sickar ut ett meddelande som alla kan se
/giveitem du ger någon ett föremål
/spec (id) du kollar på någon
/goto (id) du tpar till spelarens location
bring (id) Du tar spelaren till ens position
/freeze (id) Du fryser en spelar som gör att dem inte kan röra sig
/giveweapon (id) Ger dig/ nån ett vapen
/giveitem (id) Du ger någon ett föremål
/givemoney (id) (antalet pengar) du ger nån pengar
/clearchatforall Man rensar chatten för alla spelare
/clearinventory (id) du tar bort personens föremål
/sqlban (id) (dagar) (anledning) Detta bannar en person i antalet dagar som skrivs in
/sqlunban (Hex-id) Detta kommando tar bort någons ban
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) Detta ger en avstängning till någon som är offline
/sqlsearch (steamnamn) Du får se personens hex id
/togglename Detta kommando visar steamnamn över personerna omkring dig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst inte bli kriminell ansvarig men annars så kan jag ta allt annat! Och även en sak till ni helpers staffs osv gör ett super jobb!

Är det något mer du vill berätta till oss? Ja min förra staff ansökan blev godkänd men jag tror det var nåt problem med forumet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka